Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Lena - 3 mars 2010 20:35

Min dator är stendöd = (


Förhoppningsvis ska dom kunna rädda allt som ligger i "mina dokument", där har jag bla en massa bilder!!!


I allt elände finns det en ljusglimt och det är att jag nu får en helt ny dator och jag har precis bestämt att jag köper mig en bärbar dator denna gång!


Spännande!!!


  

Av Lena - 3 mars 2010 18:13

Diamant gjorde illa hoven när jag skulle ta in honom = (
Inte så farligt som det låter som tur är!

Våran Diamant galopperade till mig i hästhagen och gjorde illa sig på hoven = (
Antingen på snön (skare/hårda snöklumpar) eller så slog han i en brodd i hoven!
Blödde ganska ymnigt direkt, men sen lugnade det ner sig!
Såg läskigt ut till att börja med!
Nu är jag så himla trött på denna snö!!!
Skidskyttestadion i Högbo som Stefan varit med och byggt upp och som kostat en hel del pengar rasade ihop totalt i går pga all j-vla snö!!!
Så himla trist och onödigt!!!
Nej, dags för plusgrader och  vår så vi får något att glädjas åt!!!!
I kväll blir det ris och korvstroganoff till middag, men först måste vi invänta Hannah och Stefan som befinner sig på fotbollsträning (utomhus)!

Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Lena
  

Av Lena - 3 mars 2010 07:56


Vilket underbart väder det är i dag = )

Strålande sol från en klarblå himmel och -8 grader kallt!


Nu vill jag verkligen ha vår = )

Höra takdropp och alla underbara vårfåglar som kvittrar!

Längtar..........


Önskar Er en underbar onsdag!


Kram Lena

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards