Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Lena - 23 mars 2010 10:57


I morse när jag var ut till djuren blev ankorna sååååå glada över att få komma ut och "bada" i snön!

Dom kvackade och sprang i väg till värsta djupsnön = )


  


Som ni ser är dom 5 st på bilden och vi har faktsikt 6 st ankor!!?


Jo, det var Kicki som inte var lika förstjust i snön som dom andra = )

Hon gick in i ankhuset i stället = )


  


Varje dag kikar jag i fall dom ska ha lagt ägg där ute, men nix!

Inget ägg än så länge!!

Däremot hittade jag ett till grönt ägg från Agda i morse när jag gav dom mat = ))


Ha en fantastisk dag i snövädret = )


Kram Lena


Av Lena - 23 mars 2010 07:55


Inte nog med att man är hemma för att man är krasslig, igår kväll fick Stefan magsjuka!!!


Värsta sorten, minsann!


Skickade i väg Clara på bussen till skolan nu på morgonen, men hon är på väg tillbaka med en annan buss för hon mår så illa = (


Usch o fy!


  


Hoppas innerligt att vi andra ska klara oss  = ))))


En liten vaktel dog i natt, så nu är dom 6 st!

Håller tummarna för att dessa klarar livet = )


En liten Isbarkyckling blev det bara av dom 4 äggen, så senare i dag tar jag bort kläckaren för denna gång!


Ha en skön dag i det snöiga vädret = )

Själv längtar jag efter den riktiga våren = )))))))))


Kram Lena


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards