Alla inlägg den 3 april 2010

Av Lena - 3 april 2010 20:43


I dag har vi hunnit med en del här på Nygård´s = )


Förutom påskmat och påskgodis har vi gjort en del annat också = )


Allt spån vi hämtade i går finns på plats inne i stallet, ankorna har badat ordentligt i en tillfällig pool och hästarna har kommit ut på luftning = )

Vilken underbar dag!


  

  


Vi har dessutom hunnit med att rasera ett skatbo här på gården!

Här hos oss ogillas skator, då dom tar ägg, kycklingar osv från våra tamdjur!


Clara red en lång tur på Diamant i dag, medan Medana gick i grimma, ledd av Stefan  = )

Själv gick jag bredvid Clara och Diamant!

Men, när hon skulle trava fick hon sköta sig alldeles själv och det gick superbra!


I dag fick jag upp min fina hönsskylt på hönsdörren = )

Den fick jag av min mamma när jag fyllde år = )

 


Så fin!!!


Tävla och vinn:

  


Nu är det dags för en kopp te med min underbara man = ))


Kram Lena



Av Lena - 3 april 2010 09:43


I dag är det Påskharen´s dag = )

Hoppas han/hon har hunnit runt till alla barn!


Glad Påsk!!!!!!


Kram Lena


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards