Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Aj, aj, aj!!!

Av Lena - 3 maj 2010 10:53

Min rygg är helt slut!


Har ont i ryggslutet  = /

Stel hela vägen upp till skuldrorna!


I dag och i morgon blir jag hemma från jobbet = (

Vi får se hur det blir på onsdag!

Hoppas verkligen att det blir bättre innan dess.

Så himla ont!


Svårt att resa mig efter sittande och liggande läge = (

När jag går är det bättre = )


  


Solen skiner och det är toppen väder = ))))))

Skönt!

Ska pallra mig upp till tvättmaskinen och lägga i lite tvätt, sedan passar jag på att hänga ut tvätten på torkvindan = )


Denna vecka praktiserar Clara hos Ulrika som föder upp Alpackor och arabhästar här i byn!

Spännande!

Lite avis på Clara faktiskt = )


  


Ha en underbar dag i solskenet = )


Kram Lena



 
 
ejmis

ejmis

3 maj 2010 13:04

Jobbigt med ryggont...promenader brukar hjälpa.
Krya på dig!

http://ejmis.blogg.se

 
Ingen bild

Gala-Petter

3 maj 2010 16:43

Gick det så hett till på galan i lördags...?

 
Sofia

Sofia

3 maj 2010 22:25

Aj då! Inte roligt med en ond rygg!
Hoppas det blir bättre snart.
Du kan ju alltid passa på att blogga nu när du ändå är hemma.
Ja ja ryggen blir ju inte bättre för det, men kul är det.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

 
Teija

Teija

3 maj 2010 22:28

Oj, hoppas det snart blir bättre. Inte kul att ha ont.
Så fina djur. Underbara de ser ut de där alpackorna... jag blir avundsjuk jag med... även på dig:D
Krya på dig, kramkram

http://varannandag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards