Alla inlägg under juli 2010

Av Lena - 12 juli 2010 21:39


Vilken härlig start på semestern!

Vädret är underbart!

Soligt och varmt!

I dag tillbringade vi dagen på stranden = ))))


  


Kram Lena

Av Lena - 10 juli 2010 15:56


Nu har jag kollat våra 3 bisamhällen!

Dom hade många ramar att bygga ut på så det var ingen panik med att snickra och vaxa ramar = )


Hittade en drottning i dag!

Det var det mittersta samhällets drottning som visade sig = )


Det är drottningen som har en blå prick:
 


Vi har fortfarande honungsburkar till salu om någon är intresserad = )

Även ägg finns att köpa!


Ha en fortsatt skön dag!


Kram Lena  

Av Lena - 10 juli 2010 13:44

Vilken härlig kväll det var i går!


Vi var ett härligt gäng som träffades och grillade, drack vin, pratade och skrattade kvällen lång = )


Vinet Visconde de Borba smakade alldeles utmärkt!

Rekommenderas!!!


Så härligt att få skratta tillsammans med dessa kvinnor!

Ett roligt citat från kvällen:


Det är svårt att lyssna och höra på samma gång!

 

Gissa om det skrattades efter detta uttalande!


Vädret i dag är lite lurigt, varmt, soldis och alldeles nyss lite regn!


Hoppas solen orkar fram under eftermiddagen!


Kram Lena

  

Av Lena - 9 juli 2010 13:39

Semestern är här = )))))

Nu är jag ledig 5 veckor, åter på jobbet den 16/8!!!!


  


Startar semestern med en vinkväll med vintjejerna!

I kväll ska jag prova ett för mig nytt vin!

Ett vitt vin från Portugal från det bästa området i landet nämligen Alentejo!

Så Anna och Jan ni får gärna berätta för mig vad detta vinet kostar hos Er = ))))


Visconde de Borba
  


Ha en fortsatt skön fredag!


Kram Lena


Av Lena - 8 juli 2010 10:28


2 arbetsdagar kvar sedan semester=)

Underbart!


Startar semestern med en vinkväll med vintjejerna i morgonkväll!

Förra gången som skulle bli min första missade jag pga magsjuka, men denna gång kan ingenting stoppa mig!!


  


Solen skiner och det är varmt!

Mysigt!


Snart dags att bege sig till jobbet för det näst sista passet före ledighet = ))


Ha en bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 7 juli 2010 22:23

Vilken underbar dag det har varit = )

Slutade tidigt och åkte hem och njöt av solen och värmen!


Sålde 10 burkar honung i dag i ett nafs = )

Det gillas!


Njutit av mat på altanen!

Grillat i dag igen = )


Sedan glass och jordgubbar med vänner!


  


I morgon har jag sovmorgon ända till 11.15

Jösses, det har jag nog aldrig varit med om!

Skönt att få sova ut = )


Sov gott!


Kram Lena

Av Lena - 6 juli 2010 20:55


Nu äntligen är honungen tappad på burkar!

Så härligt med denna underbara produkt!


Närproducerad och supergod = )))

41stycken 350 grams burkar blev det!


  

Av Lena - 6 juli 2010 08:31

Snart har jag semester = )

4 arbetsdagar kvar sedan är den här!


Känns lite motigt på jobbet just nu, men allt går.

I dag har jag sovmorgon ända till 10.00

Trevligt!


Solen tampas med alla moln som kommit under natten, förmodligen blir det en svalare dag i dag!


I kväll ska honungen tappas upp på burkar och sedan har vi honung till försäljning!!!

Så roligt och spännande = )


  


Ha en underbar tisdag!


Kram Lena

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards