Alla inlägg under augusti 2010

Av Lena - 17 augusti 2010 17:23

Clara önskade sig ett par örhängen!

Det skulle vara kors samt hematit!


Sagt och gjort:

  


Clara blev nöjd!


Finns också på hemsidan: denlillaboden


Av Lena - 16 augusti 2010 20:58

Nu har jag bokat flygresan till Prag i september = )

Jag ska via jobbbet gå en internationell kurs i utomhuspedagogik 1 vecka i Prag!

Ska bli otroligt spännande!

Detta ser jag verkligen fram emot!


      


Nu är det dags att sova!

Klockan ringer 5.00 i morgon!


Kram Lena 


Av Lena - 16 augusti 2010 20:02

I kanten av sädesåkern mitt emot vårat hus växer det en solros!

Förmodligen har en fågel tappat ett frö där som nu grott och växt upp till en ståtlig solros med flera blommor!


    


Underbart vackra blommor!


Kram Lena

Av Lena - 15 augusti 2010 21:07

Här kommer lite bilder från vår semester!


        


Fantastiska veckor!

30-40 grader varmt dygnet runt = )

Av Lena - 15 augusti 2010 20:15

Nu har jag äntligen dragit en vinnare i min smyckestävling!



Vinnare av silverblomman blev: Sofia i Floda!

Grattis!!!


  


Passar på att tacka alla ni som var med i tävlingen!

Håll utkik för ytterligare tävling inom en snar framtid = )


Kram Lena  

Av Lena - 14 augusti 2010 21:48

Nu är vi åter hemma på Nygårds = )

Dagen har ägnats åt fika hos min kära storasyster med familj, handling av mat, upphämtning av hamstern Gloria som har varit på kollo i 2 veckor!

Dessutom har tvättmaskinen fått arbeta lite = )


Skönt att vara hemma, men jag har verkligen uppskattat denna underbara semester på Cypern!

Bilder kommer i morgon!


Lite läskigt blev det dock på planet hem pga oväder!

Men, som tur var slutade det lyckligt!

20 grader varmt på Arlanda vid landningen i natt!


Härligt varmt i dag!


I morgon blir det fortsatt plock här hemma och måndag drar jobbet i gång = )

Längtar faktiskt lite till jobbet!


Nu dags att sova!


Puss o go´natt!


/ Lena

  

Av Lena - 5 augusti 2010 20:47

varmt, varmt och varmt!

Sol, bad och mat!

Så härligt!


Hoppas ni har det lika bra hemma i Sverige  = )))))


Kram Lena


  

Av Lena - 1 augusti 2010 21:23

Vi har det hur bra som helst på Cypern!!!!

Rekordvärme!!

16.15 idag var det 40 grader varmt i skuggan = )))))


Sol och bad dagarna i ända, samt god mat och öl!

  

Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards