Alla inlägg den 25 november 2010

Av Lena - 25 november 2010 20:19


Så var det kväller är hemma på gården!


Denna kväll har inneburit lite beställningsjobb inför julen hos denlillaboden!

Fick lite julklappsbeställningar under dagen och nu är dom färdiga för leverans = )


  


Detta resulterade i att crosstrainern i kväll har stått orörd = (

Får ta igen det i morgon!!


I morgon händer det spännande saker = )

Om det kommer jag att blogga i morgon eftermiddag!

Det blir en stor förändring kan jag lova = )))))))


Sov gott och kom i håg: i morgon är det fredag igen = )


Kram Lena

Av Lena - 25 november 2010 13:40


Äntligen blir det en underbar julvärd SVT = )

André Pops = )

 

  


Han är i mitt tycke superhärlig = )


Gissa om jag kommer att sitta klistrad vid tv:n på julafton = )


Vad tycker ni om årets julvärd?


Kram Lena



Av Lena - 25 november 2010 06:24


Sitter just nu och våndas för att ta mig till jobbet = /

Hoppas innerligt att plogbilarna har varit i farten hela natten!

Vädret är det samma som i går!


  


Snöstorm och - 3 grader kallt!


Har inte varit utanför dörren än så jag vet inte hur mycket snö det har kommit!


Nu ska jag göra mig i ordning för dagen!

Jag ska även skjutsa Clara till bussen!


Vilket väder har ni?


Ha en bra dag i snöyran = )


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards