Alla inlägg under mars 2011

Av Lena - 27 mars 2011 11:08


I dag är det lugnt och skönt här hemma!

Har hunnit med att skjutsa Clara på konfaläsning!

Annars är det tyst i huset = )


Pysslat lite på morgonen!

Gjort ett nytt halssmycke!


Mamma/barn eller mormor/farmor/barnbarn halssmycke!
En stor ängel med 2 småänglar ♥
Halssmycke i silverpläterat och glaspärlor.


  


Ha en underbar dag!


Kram Lena



Av Lena - 26 mars 2011 14:11


Tjoho!

Snart blir det utlottning av ett sött armband på min facebooksida!

Det enda du behöver göra är att gå in och gilla sidan = ))

Vid 300 gillare lottar jag ut detta armband:


 


Kram Lena

Av Lena - 26 mars 2011 11:14


I dag hade jag sovmorgon = )

Så skönt!

Vaknade först 6.00 men lyckades somna om och vaknade 9.00 = )

Nice!


Har hunnit med smyckesbeställningar nu på morgonen!


 


Senare i dag ska jag pyssla lite med djuren = )

Hönorna behöver nytt hö i redena bla.


Solen skiner, men blåsten biter sig envist kvar!


Ha en skön lördag!


Kram Lena



Av Lena - 25 mars 2011 06:15

Äntligen är det snart helg = )))

Det har varit mycket denna vecka, därför är det extra skönt att det är fredag i dag!


I kväll blir det fredagsmys med tacos tillsammans med Clara och Hannah!

Stefan befinner sig i Östersund och Gustaf är i Stockholm!


 

Önskar alla en underbar fredag!


Kram Lena

Av Lena - 24 mars 2011 16:02


Våra 3 bikupor blåste omkull för en stund sedan = (((

Ett av samhällena var redan dött.

Dom andra två plockade Clara o jag ihop så gott det gick! Hoppas att dom båda drottningarna klarade fallet!


Lyckades dessutom få ett bistick i handleden, men vad gör det!

Så himla ledsamt med alla stackars bin!

  


Kram Lena

Av Lena - 24 mars 2011 06:52

Japp!

I dag ska jag till tandläkaren för att fixa tanden som jag bet sönder förra helgen!

Verkligen inget jag ser fram emot!

Ett ont måste helt enkelt!


 


Håll tummarna för att det går bra och fort!

Att det blir billigt kan jag bara drömma om = ))


KramLena

Av Lena - 23 mars 2011 13:07


Japp!

Visst är det så!

Sitter just nu på lunchrast och vilar mig lite = )

Lugn o ro med en mugg kaffe   


 


Jobbar sent i dag!

Slutar 17.30


I kväll blir det att ta fram silvret och smida lite = )))

Måste göra lite hjärtan och blommor!



Ha en fortsatt skön!


Kram Lena

Av Lena - 22 mars 2011 20:35


I dag blev jag tillfrågad om jag ville vara med på Påskbazar med mina alster  

Visst ville jag det!


Påskbazar 12 April i Sjösunda Villan, Årsunda mellan kl 14-18

Välkomna!!! 


Det är en tisdag och många kanske jobbar, men passa på att komma en sväng på väg hem från jobbet!!!
Jag kommer att finnas på plats och sälja en del av mina alster = ))


Tack Annika för att jag får vara med = )

 


Va kul det ska bli!!!


 

Måste fundera ut vad jag ska ta med och kanske ha lite påskigt med dessutom = )


Ha en skön kväll i blåsten!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards