Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Lena - 21 augusti 2011 18:37


Ännu en gång har jag fått det bevisat!

Vårat underbara "lilla" grannland Norge har stora män som styr landet!


Har lyssnat till både Kung Harald och statsministern Jens Stoltenberg idag och måste säga att jag imponeras!

 

 


All heder och respekt till dessa män och naturligtvis alla medborgare i Norge som har stått upp mot ondskan med kärlek och värme   


Detta gör mig mer stolt över mitt medlemskap i AUF!!

 

Min AUF-knapp stoltserar på min väska = )


Kram Lena

Av Lena - 21 augusti 2011 10:41


Härligt med söndag!

 


I dag är det en del som måste göras!
Måla listor nere i hallen!
Skriva genbanksintyg på 2 kaniner och skicka i väg!

Smyckesbeställningar osv.

En dag fylld med pyssel helt enkelt = )))


Så roligt att så många läste mitt blogginlägg i går!
Stort TACK för alla snälla kommentarer som handlade om det inlägget!

Jag håller tummar o tår för att artikeln kommer med i Amelia = )

Gratis marknadsföring är alltid trevligt!


Nu blir det en kopp kaffe innan jag kör i gång med målningen = )

 


Ha en skön söndag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards