Alla inlägg under november 2011

Av Lena - 21 november 2011 21:31


Det blev bla en smyckesbeställning gjord i kväll!

Härligt!

Turkost o fint!


 


Kram Lena

Av Lena - 21 november 2011 19:38


Min advent- och julstämning lyser med sin frånvaro!!

Hur ska det bli!?

Kanske måste jag googla runt lite och läsa om jul o tomtar för att det ska komma ; )


 


Kanske finns den där på söndag, den där underbara myskänslan när man får tända det första ljuset  = )

Hoppas verkligen det blir så!!


Ha en skön kväll!


Kramis Lena

Av Lena - 21 november 2011 08:43


På söndag är det 1:a advent!!

Oj, vad tiden går snabbt!


Snön verkar utebli, hoppas det kommer lite till jul i alla fall!


Små ord på vägen!

 


Ha en skön måndag!


Kram Lena


Av Lena - 20 november 2011 11:16


Japp!

Tro det eller ej!

Men, idag är jag pigg som en lärka ; )

Dagen efter kvällen före...!


Vilken härlig fest vi hade i går, mycket folk och alla var glada och hade en kulig kväll!

Eftersom Stefan o jag ingick i festkommittén blev det mycket spring, kaffekokande, korvkokande osv!

Men, roligt var det!


Stort TACK till underbara spexgruppen som gjorde inledningen på kvällen till en upplevelse ; )

Tack Olga från Volga = ))

 

I dag regnar det ute!!

 

 

 

Nu blir det vila framför TV:n och längdskidor!
Heja Sverige!!!


Kram Lena

Av Lena - 19 november 2011 11:05


Årets höjdpunkt!

Höstfesten på IP i Årsunda med tillhörande spex!


 


Ska bli skoj och vi i festkommittén kan garantera att det blir så ; )


Ha en underbar lördag!

Vi kanske syns i kväll!??


 


Kram Lena


Av Lena - 18 november 2011 20:15


Fredagkväll och visst känns det i kroppen!!

Helt slut och skulle helst vilja lägga mig i sängen!

Avvaktar dock med detta en stund till ; )


Hittade en skön bild i dag!

Så himla sann!!


 


Ha en skön fredagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 18 november 2011 06:33


Japp, då väntar "bara" 8 timmars arbete och sedan är det lite helg ledigt = )

Skönt att det är fredag!!


 


Önskar Er alla en bra start på denna dag!


Kram Lena

Av Lena - 17 november 2011 19:46


Som sagt!

Dolly älskar att vara mitt i centrum!

Här myser hon med Stefan medan vi äter tacos ; )


   


   // Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards