Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Lena - 9 januari 2012 22:38


Dom 3 bebisarna lever fortfarande ; )

2 av dom har dock haft en svacka igen, men vänt åter!


Nu ska jag sova med dom i vardagsrummet i natt!

Som att vara småbarnsförälder på nytt!


 


Håll tummarna när ni sover!


Natti Lena


Av Lena - 9 januari 2012 18:59


I dag när vi kom hem var kattungarna i usel form!

Smulan som ska flytta till Andreas i Stockholm var den som var piggast!

Dom andra 3 andades knappt och gav inte ett ljus i från sig = (

Tungt, tungt!


Efter ett kort familjeråd åkte Stefan ner till ICA och köpte "kattmjölk".

Vi värmde vetekudden och försökte få liv i dom små liven!


Vad jag kan förstå hade dom vätskebrist och innan Stefan hann hem dog en av honorna = (

Dom andra 2 som var dålig har nu fått i sig kattmjölk och andas nu regelbundet samt jamar!


Siri har diat Smulan 2 ggr sedan vi kom hem.


Dom andra bebisarna har fått i sig ersättning genom att jag droppat ersättning direkt i munnen på dom och masserat magen!


Känns som djursjukhuset här hemma och nu håller jag tummar o tår för att det går vägen med dom 3 små missarna!!


 

Uppdatering senare i kväll!!!


Kram Lena


 

Av Lena - 9 januari 2012 06:55


Måndagmorgon och jobbet kallar!

I dag har vi planeringsdag och sedan drar det i gång på allvar!

Långt kvar till nästa ledighet!


 


Tur att det är så härligt med barn = )))


I dag är det kallt!!!

14 grader kallt, rekord denna vinter tror jag!?


Ha en bra dag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards