Alla inlägg under januari 2012

Av Lena - 9 januari 2012 06:55


Måndagmorgon och jobbet kallar!

I dag har vi planeringsdag och sedan drar det i gång på allvar!

Långt kvar till nästa ledighet!


 


Tur att det är så härligt med barn = )))


I dag är det kallt!!!

14 grader kallt, rekord denna vinter tror jag!?


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 8 januari 2012 19:50


I kväll har vi ätit en mumsig söndagsmiddag här hemma = )

Det blev hemmagjord pizza!

Var och en bestämmer vad dom vill ha på sin del av pizzan!

Jag tog skinka, salami, lök, tomat, ananas och ost, mums ; )

Till det blev det några glas riktigt kallt vatten!


 


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 8 januari 2012 10:46


I dag blir det en spännande dag!

Massor med skidåkning på TV:n!


Därför ska jag strax ta med mig en stor mugg kaffe och mysa ner mig i soffan = )

Heja, heja!


Skidtävlingar både med och utan gevär!


 


Ha en bra dag!


Kram Lena  

Av Lena - 7 januari 2012 12:27


Härligt väder i dag!

Solen skiner och det är några minusgrader ute ; )


 


Skönt att ha plockat bort julen!

Känns som att våren kommer lite fortare när alla tomtar sover igen  = )


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 6 januari 2012 13:39


julegranen kastas ut, ut ut!

Men, till nästa år igen kommer han vår gamle vän, ty det har han lovat ; )


Äntligen kastar vi ut granen!!

Tomtarna sover i kartongerna i förrådet!

Julgardinerna i köket ska också tas ned och jag får sätta upp min nya gardin = )


 


Ha en skön Trettondag jul!


Kram Lena

Av Lena - 5 januari 2012 22:18


Måste bara rekommendera denna film:


The Blind Side

 

Michael Oher är en hemlös afroamerikansk yngling från en trasigt hem, som tas in av familjen Touhy, en välbärgad vit familj som hjälper honom att uppnå sina fulla potential.


Based on a true story!!!!!


 


Himla bra!!!!!


Kram Lena

Av Lena - 5 januari 2012 17:12


Mina böcker kom idag = )

Snabb leverans!!


Ser verkligen fram emot att läsa dessa böcker av Jonas Moström!!


 


I kväll blir det tacos, skidskytte och mys = )


Kram Lena

Av Lena - 4 januari 2012 21:26

 

Don't dream your life, live your dreams

  

 

Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards