Alla inlägg under mars 2012

Av Lena - 21 mars 2012 08:43


Claras klass åk 9 säljer både första hjälpen väskor och kolor!!!
Hör av dig om du vill köpa ; )


Första hjälpen väskor som är bra i hemmet, stallet, bilen, husvagnen osv!
Perfekt om olyckan är framme!

200 kr/st


 


Lillebrors kolor

50 kr/burk

Otroligt goda!!!!

 


Ha en bra onsdag!


Kram Lena

Av Lena - 20 mars 2012 15:23


6-fackaren är tingad!


Men, kvar finns bla detta burskåp för 500 kr!


 


Bredd 190 cm
Höjd 174 cm

Djup 65 cm


Det får plats minst 6 st plastlådor (3 i varje sektion)!

Plastlådor följer med = )
Passar utmärkt till marsvin och mindre kaniner ; )


Här en bild där jag satt in en plastlåda!


 


Ha en skön fortsättning på denna dag = )


Kram Lena

Av Lena - 19 mars 2012 17:21


I dag flyttade dom sista gotlandskaninerna från Nygårds!

Lite ledsamt, men livet rullar vidare och tar nya vändningar!!!

Tror det kan bli ett spännande år ; )


 



Nu har jag bara 2 st lejonhuvade kanintjejer som får gå kvar här ett tag till!

Vill någon ha dom så är det bara att ropa = ))


Ska försöka ta bilder på alla burar så att jag kan sälja bort dom!

Har ju inget behov av alla dessa burar!


 


Bla har jag en 6-fackare som Stefan byggt!

Tänkte sälja den för 500 kr!


Har även ett burskåp där man kan få plats med en del marsvin/kaniner!

Även det kostar 500 kr!


Försöker fixa bilder under kvällen!



Kram Lena


Av Lena - 18 mars 2012 18:01


Våren är kommen,Tofsvipan har nämligen anlänt till vår by!


Lånad bild ; )

    


Så underbart!!

Förra året kom dom den 31 mars, så i år  ligger vi ungefär 2 veckor före = )

Visst är det härligt!


Kram Lena


Av Lena - 17 mars 2012 17:00


Kan man bli förälskad i ett badrum!?

Ja, jag kan = )


Bara älskar detta badrum, speciellt spegeln!

Tyvärr finns inte detta badrum i vårat hus, men jag drömmer ; )

 


Annars har denna dag rullat på i sakta mak!

Veckan som gått har varit slitsam för kropp o själ så jag väljer att ta det lugnt i helgen!


Var rädda om varandra och ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


Kram Lena


Av Lena - 15 mars 2012 21:56


Vilken härlig födelsedag!

Även vädret var på min sida i dag = )

Kan det bli bättre!?


 


Lägger mig nu och sover!

Kanske en aningens klokare med ålderns rätt ; )


Kram Lena

Av Lena - 12 mars 2012 16:18


Det blev 3 stycken små dunbollar i årets första kull med kycklingar!

Supersöta = )


Dålig skärpa tyvärr = /

 


Dom är av rasen Isbar (grönvärpare)!


Dom har nu flyttat till en egen bur tillsammans med mamma = )

Håller tummarna för att dom ska klara sig = )


Nu är det dags att åka på föreläsning!

Det blir en sen kväll!


Ha det bäst!


Kram Lena



Av Lena - 11 mars 2012 19:32


Så var det söndagkväll och jag har hunnit med en del i dag!


Fixat med djuren.

En kanin har i dag flyttat  = )

Sigge kanin kommer att få det alldeles utmärkt i sitt nya hem = )


Första kycklingen har kläckts i dag,  förhoppningsvis hinner jag med att ta ett kort i morgon!

Så mysigt med dom små dunbollarna!


Nu har jag tagit reda på en hel massa ren tvätt.

Skönt när det är gjort = )


 


Nu är det dags att varva ner och njuta av dom sista timmarna innan en  ny vecka drar i gång!!


Ha en skön kväll!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards