Alla inlägg under juli 2012

Av Lena - 9 juli 2012 06:08


God morgon!

I dag regnar det för fullt och det är grått o trist!

Min sista jobbvecka kör i gång nu och snart,snart har jag semester ;  )

Så underbart härligt det ska bli!


 


Ha en bra dag!!


Kram Lena


Av Lena - 8 juli 2012 14:59


Regn och mulet i dag!

Perfekt dag att fixa lite i växthuset = )


Har planterat ut 7 st plantor med slanggurka


 


Även 3 st tomatplantor har fått flyttat ut


 


Dom får nu växa i ett litet land utanför köksfönstret!
Hoppas dom ska trivas = )

Har så fullt i växthuset så att en del plantor måste flytta ut!!

Kanske blir det fler plantor som får flytta ut innan det är klart!

Passade även på att ta en bild på min fiiina pion = )


 


Ha en fortsatt skön söndag!


Kram Lena


Av Lena - 7 juli 2012 13:36

Har kikat runt lite på nätet i dag och hittat 2 olika pioner som jag gärna vill ha = )


Madame Calot


 


Duchesse de Nemours


 


Doftpioner båda två = )


Om det är någon som vet var dom säljer pioner eller om det är någon som vill bli av med sina pionbuskar så är det bara att höra av sig = )


Kramis Lena

Av Lena - 6 juli 2012 21:49


Jag bara älskar pioner!!!
Dom är otroligt vackra och doftar underbart ljuvligt = )

Här hemma på gården har jag bara en pionbuske, men önskar fler!

Får googla och se vad jag hittar!


Här är i alla fall en bild på min fina pionbuske!

 


Kramis Lena

Av Lena - 5 juli 2012 19:54


Hönsen verkar trivas förträffligt i sitt nya hönshus = )

Dom värper som aldrig förr, vilket innebär att det finns mycket ägg hos oss just nu!!


 


12-pack 25 kr

15-pack 30 kr


Supergoda ägg, rekommenderas verligen ; )


Kram Lena

Av Lena - 5 juli 2012 06:11


God morgon!

Ser ut att bli en härlig dag = )
Solen skiner från klarblå himmel!

Underbart = )


 


Har tidig dag på jobbet så strax kör jag i gång dagens skift ; )


Passa på att njuta av solen i dag!!


Kram Lena

Av Lena - 4 juli 2012 20:46


Ryggen klarade av arbetsdagen = )
Den har dessutom orkat klippa färdigt gräsmattan här hemma = )


 


Känns lite motigt när arbetskamraterna droppar av en efter en för att gå på semester!

Jag jobbar 1 vecka till efter denna, så jag har lite att se fram emot dock = )


Snart dags att hoppa i säng för att orka öppningsskiftet i morgon ; )


Kram Lena


  

Av Lena - 4 juli 2012 09:06


Efter att ha varit hemma 2 dagar med ryggont åker jag i dag till jobbet!

Jag kan nu gå upprätt och hoppas innerligt att rygga ska mäkta med detta!

Känns dock som det bästa är att vara i rörelse ; )


 


Först av allt ska jag kila ut till djuren = )


Ha en bra dag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards