Alla inlägg under oktober 2012

Av Lena - 24 oktober 2012 16:09


Sitter på jobbet och fryser!

Känner mig trött, sliten och fryser = /
Inte bra!

Jobbat färdigt mitt skift och snart är det dags för APT!

Lång dag på jobbet med andra ord!


  

Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 23 oktober 2012 17:23


I kväll blir det tidig kväller för mig!

Sov nästan ingenting i natt =/

Trodde jag skulle bli galen!

Längtar därför till i kväll när jag får sova = )


 


Kan ni tänka er, i dag har det inte regnat en enda droppe här!

Helt otroligt!!

Kanske kan man snart gå på gräsmattan utan att det plaskar under fötterna  ; )


 


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 22 oktober 2012 18:32


Har hunnit med lite pyssel efter jobbet ; )


Halsband med söt ängel!

Silverpläterad kedja ca 45 cm lång, ängeln är ca 2 cm hög!


 

Mer smycken: www.denlillaboden.se


Kram Lena

Av Lena - 21 oktober 2012 16:43


Jösses vad veckorna går fort!

Snart november och det dröjer inte länge till tomten kommer ; )

Nytt år - 2013 knackar snart på dörren!

Måste bege mig till bokhandeln och köpa mig en ny almanacka,

så jag har koll på mitt liv även nästa år!!


 


Men, det gäller att hitta en bra almancka, med lagomt stora rutor för varja dag osv!

Tips någon?


Kram Lena

Av Lena - 21 oktober 2012 13:09


 


Kram Lena

Av Lena - 19 oktober 2012 19:56


Fredagskväll och kroppen känns urk!

Ingen bra känsla alls = /

Ska bli skönt att krypa under täcket om ett tag!


 


Kram Lena

Av Lena - 17 oktober 2012 16:27


I kväll blir det stand-up med bla Magnus Betnér,Anders Celin, Thomas Ahlbeck och Peter Drake  på Å-krogen i Gävle = )

Det ska bli härligt att få skratta = ))))


 


Förmodligen kommer det att bli utsålt så stämningen kommer säkerligen att vara på topp!


Hoppas ni alla får en rolig kväll!


Kram Lena

Av Lena - 17 oktober 2012 06:40


Fick migrän i går eftermiddag som släppte någorlunda först efter att jag tagit min andra treo = /

La mig tidigt och vaknade i morse helt utslagen och med lite huvudvärk!


 


Känns som att nåt ligger o lurar i kroppen, men inte vill bryta ut ordentligt!

Har nu druckit en mugg med kaffe och hoppas på bättring.

Jobbet kallar!


Ha en bra dag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards