Alla inlägg under februari 2013

Av Lena - 7 februari 2013 18:57


2 av familjens medlemmar befinner sig på resande fot!


Hannah befinner sig i Vemdalen med kompisar och

Stefan är i Tjeckien på skidskytte-VM!


Det blir en lugn helg för oss som är hemma =)


 


Nu mysfika med Clara!


Kram Lena



Av Lena - 6 februari 2013 16:40


Attjo, attjo, prosit!


Rädd att en förkylningsbacill har slagit läger i min kropp!

Hoppas dock att jag kan jobba resten av veckan.

Vill ju komma in i mitt nya jobb så fort som möjligt!



 


Ha det bäst!


Kram Lena



Av Lena - 5 februari 2013 21:25


Jobb från morgon till kväll!

Nu återstår bara vila ; )


 


Kram Lena

Av Lena - 4 februari 2013 19:35


Oj, vilken start på denna vecka = )


Nytt, nytt på nya jobbet!

Trevliga arbetskamrater!

Huvudet är nu så fullt med nya intryck så jag tror det blir kväller tidigt!




 


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 4 februari 2013 06:33



I dag börjar jag mitt nya jobb!


Så spännande = )

Det mesta blir nytt; rutiner, barn, föräldrar och kollegor!



 


Jag har en bra magkänsla, så det blir nog skojsigt!


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 3 februari 2013 18:57


Blir galen på detta internet!

Vi kastas ur flera hundra gånger per dygn!!!!!

F-n!


 


Om inte det fixas under veckan tror jag att invånarna i detta hus blir galen = /

Har varit uselt internet sedan mitten av januari!


Kram Lena

Av Lena - 2 februari 2013 16:17


Här är den finfina ljuslyktan och blommorna som jag fick från jobbet igår!

Tusen tack!!


 


Kram Lena

Av Lena - 1 februari 2013 22:43


Nu vänder jag blad i livets bok och börjar på ett nytt kapitel!


I dag arbetade jag min sista dag på mitt jobb sedan ca 8 år tillbaka och på måndag börjar jag mitt nya jobb på en annan förskola!


Just nu känns mitt val helt rätt och jag tror att mitt nya jobb kommer att fylla mig med massor av positiv energi och många härliga utmaningar!


Tänk vad härligt livet kan vara = )


 


Dagen avslutades med en kväll med nu fd kollegor!

Tack snälla ni för present, blomma och mat!


Sov gott!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards