Alla inlägg under maj 2013

Av Lena - 4 maj 2013 16:35



Dom 3 badkaren är nu hämtade av nya ägare = )

Skönt att dom kommer till användning igen!


Lite tvätt så blir dom som nya ;)


 


Det är dessa krabater som ska dricka vatten ur badkaren =)  


Nämligen alpackorna som bor i vår by!

Så mysiga varelser = )


Kram Lena

Av Lena - 4 maj 2013 15:30


Nu har 20 st av mina gurkplantor fått större kruka samt flyttat in i växthuset!

Vet att det är riskfyllt med frostnätter osv, men man måste våga ibland ; )

Det blir för trångt att ha dom inne =)


 


I morgon får resten flytta ut och kvar inne behåller jag 2 stycken plantor ifall alla skulle frysa ihjäl i växthuset!


Kram Lena


Av Lena - 3 maj 2013 14:41

  

Vi har 3 st begagnade badkar som vi använt i hagarna till våra hästar som vi nu skänker bort!

Dom bortskänkes mot hämtning och i befintligt skick!



Dela gärna med er av detta blogginlägg så att era hästkompisar ser detta!

Först till kvarn!!


Vid intresse maila: lena.soderblom@gmail.com


Ha en fortsatt skön fredag!


Kram Lena

Av Lena - 3 maj 2013 05:58



Avslutar denna vecka med ont i kroppen och knoppen samt idoga nysningar!

Slurkat i mig en treo och hoppas på bättring!


Skönt att det är fredag = )


 


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 2 maj 2013 18:57


Äntligen har jag hittat en bokhylla som jag ska ha till alla mina pocketböcker = )


Den ska målas vit innan böckerna får flytta in!

Hittade den på Blocket för endast 150 kr!

Bra pris tycker jag!!


Söker dessutom en till likadan, så hittar ni en sån måste ni hojta till!


 


Paprikafröna som jag köpte har nu börjat gro!

Så roligt!

5 av 6 frön kikar upp så här långt..


 


Kram Lena

Av Lena - 1 maj 2013 18:42


Här kommer lite nytagna bilder på en del av våra fina höns o tuppar!


Fotograf: Annica Johansson



 


  



 


Så härliga!


Kram Lena

Av Lena - 1 maj 2013 11:34


I dag är det precis 1 år sedan vi sålde våra hästar!

Känns därför som att det är dags att sälja iväg hästtransporten!!


En Värmlandsvagn årsmodell 2001


 


Den kommer att läggas ut på Blocket nästa vecka och priset blir 16 000 kr.

Om någon är intresserad så hör av er så fort som möjligt = )


Tipsa gärna alla hästmänniskor ni känner   


Vid frågor o funderingar ang. transporten maila: lena.soderblom@gmail.com


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 1 maj 2013 09:20



Vilken härlig start på maj!

Solen skiner och himlen är blå =)


 


Ha det bäst!!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards