Alla inlägg under juli 2013

Av Lena - 12 juli 2013 12:25


Ja, så var träningsvärken ett faktum!

Men, vilken härlig känsla ; )



 


Vi får se om även denna dag innebär någon form av träning, just nu är det lite för varmt!
Blir det nåt blir det i kväll!


Ha en skön dag i solen!


Kram Lena

Av Lena - 11 juli 2013 20:32


Så var det avklarat!

Sitter här med ben som känns tunga efter första joggingturen för i år!
Nästan 5 kilometer blev det   

Jösses!

Härlig känsla när man är klar!


 


Nu är det bara att bita i och fortsätta träna samt tänka på kosten!


Håll tummarna för att jag klarar hålla i detta!


    


Nu duschen och sedan kommissarie Lewis på TV!


Kram Lena

Av Lena - 11 juli 2013 19:07



Här är ett av mina loppisfynd i sommar = )


Porslinskanna med vackert rosmönster!!

Superfin och kostade inte ens 10 kr!
Hel o fin!


 


Den har redan använts här hemma för servering av Hannahs hemmagjorda rabarbersaft!


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 11 juli 2013 09:15



Vilket fint väder det ser ut att bli idag = )

Solen skiner och endast några få moln stör den blå himlen!!

Hoppas på värme!


 


Ta vara på dagen & njut!


Kram Lena

Av Lena - 10 juli 2013 20:53

 

Kakfatet Sara i blått!

 
 

Sara kostar 300 kr!
Vid intresse maila: lena@denlillaboden.se
 
Kram Lena

Av Lena - 10 juli 2013 09:57



I natt hade jag svårt att sova!

Lite yrsel och lite hungrig var nattens besvär = /


 


Men, nu har jag ätit lite frukost och känner mig bättre!

Inget ska få stoppa mig under denna resa med 5:2-metoden ; )


Hoppas ni alla får en skön dag!


#5:2-metoden #yrsel #sommar #fasta


Kram Lena

Av Lena - 9 juli 2013 19:12



Även i dag har matintaget bestått av fil och soppa samt massor av vatten  = )

Gått alldeles utmärkt!


Avslutade dagen med en rask promenad på 5 kilometer tillsammans med barnen och hunden!

Precis när vi klivit innanför dörren började det att regna ;)


 


Nu ser jag fram emot morgondagen som innebär mat samt lite äventyr!!


Ha det bäst!


Kram Lena


Av Lena - 9 juli 2013 08:58



Vaknar hungrig denna dag 2 av 5:2 metoden!


Ska fixa det strax med lite fil = )

Biter i hop för i morgon får jag äta som vanligt igen, men kommer naturligtvis att sluta med att mumsa i mig onyttigheter!
Jag ska helt enkelt tänka på vad jag äter och hur mycket jag äter!


Det här ska nog gå bra!


 


Ha en bra dag i solen!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards