Alla inlägg den 10 september 2013

Av Lena - 10 september 2013 19:40



Jag måste passa på att säga


 




till alla nya och gamla läsare här på min blogg!

Så glad över att så många vill läsa!
Kom gärna med frågor och funderingar!
Kommentera gärna!!


Mycket av det som jag skriver om för tillfället här på bloggen är min kamp mot kilona,

med både 5:2-metoden och träning i fokus!

Men även andra vardagliga inlägg hinns med!

Häng på!!



 


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskhälsa #träning


Kram till Er alla både gamla & nya läsare!


// Lena


Av Lena - 10 september 2013 16:49
Av Lena - 10 september 2013 06:10



Kör på med ännu en "fastedag"!


Precis ätit frukost, vilket blev en Nutrilett i jordgubbssmak!

Enkelt när man slipper räkna kalorier och istället  bara dricka Nutrilett under dessa dagar,

men samtidigt kan jag känna längtan till "riktig" mat!

Men, jag härdar ut och det går faktiskt mycket bättre än jag trodde innan = )


Detta har blivit mitt enda köksredaskap förutom kaffekoppen och vattenglaset under mina fastedagar:

 


Min shaker som jag ruskar mina Nutrilettmåltider i = )


Känns helt otroligt att jag kört 5:2-metoden i 2 månader ganska precis!
Jag som alltid varit skeptisk till allt vad dieter heter!!

Jag har verkligen hittat min grej = )


 


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en bra tisdag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards