Alla inlägg den 15 september 2013

Av Lena - 15 september 2013 19:54


Hitills har hösten varit gudomlig med sol och varma dagar!

Dock verkar det som att det är på väg att ändras nu till veckan!

Kyligare väder samt regn o rusk!


Då är det tur att jag köpt ett par nya gummistövlar till jobbet = )

Jag jobbar ju som förskollärare på en förskola vilket innebär att vi är ute en hel del om dagarna!


Visst är dom snygga!?

 


I morgon kastar jag mina trasiga gröna jobbstövlar och drar på mig dessa i stället =)


#höst #gummistövlar #regn


Ha en underbar söndagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 15 september 2013 08:57



Då var det dags!


Rapport efter 2 veckor med Tactiq Team Nutrilett 5-2!


Glukosvärdet: 6,0 (förra veckan 5,3)
Kolesterolvärdet: 4,3 (förra veckan 4,3)


Glukosvärdet något högt men kanske beror det på att jag åt frukost alldeles innan provtagningen!?


Vågen:
 

Vågen visade i dag ett resultat som gillas = )


-1,3 kilo


Sammanlagt - 1,5 kilo sedan Nutrilett teamet startade (1/9-13) och sammanlagt - 6,4 kilo sedan jag började med 5:2 (8/7-13)


Alltså ett viktresultat på -6,4 kilo sedan jag började med 5:2-metoden =)
Underbart!


Hur har jag då mått under veckan som gått??


Jo, tack!
Bara bra, hade nån dag då jag var allmänt trött,

men om det beror på fastan eller jobbet, eller nåt annat det vet jag inte!


Härligt att så många följer min resa till ett hälsosammare liv!!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom


#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en underbar söndag!!!!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards