Alla inlägg den 17 september 2013

Av Lena - 17 september 2013 17:13


Ja, även denna dag bjuder på fasta!


Nutrilett chokladshake har stått för dagens måltider!
Ska äta "kvällsmat" strax och då får det bli en shake med jordgubbssmak =)

Mums!!


  

Ser fram emot morgondagens frukost då jag ska äta ännu en favorit =)
Nämligen!

 

Mörkt knäckebröd av fullkornsråg.

Innehåller bara naturliga ingredienser och inga konstgjorda färgämnen eller konserveringsmedel.

Ryvita knäckebröd är rikt på fiber och har låg andel mättat fett.

Ingredienser: Fullkornsråg,sesam och salt.

Kan innehålla spår av soja.


Tack Anna för tipset =)


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en skön tisdagskväll!


Kram Lena



Av Lena - 17 september 2013 06:11



Nu har verkligen hösten kommit med besked!

Löven faller från träden, det är mörkt  ute på morgonen när man ska kliva upp,

mörkt tidigt på kvällen, regn o rusk och temperaturen sjunker = /


Känns som lite tungt!


 


Kunde sova ganska bra i natt trots hungerkänslan som infann sig i går eftermiddag och som bet sig fast resten av kvällen!

Drack mycket vatten för att dämpa det hela, vilket har resulterat i många besök på toaletten i natt!


Nu kör jag en fastedag till!

Jag kör mina 2 dagar på raken och en del säger att man inte ska göra det.
För mig fungerar det ypperligt och jag har gjort så här sedan starten i juli!

Det är mitt val!!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden



Ha en bra tisdag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards