Alla inlägg under oktober 2013

Av Lena - 23 oktober 2013 20:10


Efter några intensiva dagar på jobbet är det nu sovdags för Söderblomskan   

Vet att det är väldigt tidigt, men som tur är bestämmer jag själv ;)


 


Sov gott!!

Kram Lena

Av Lena - 23 oktober 2013 05:12



Dagarna går så himla fort nu!

Redan onsdag och det innebär bla att jag fastat klart för denna vecka =)

Fastan har gått alldeles utmärkt även denna gång!

Trodde aldrig att jag skulle kunna hålla en diet så här länge!

Hoppas kunna hålla i länge till   

Mår bra både psykiskt och fysiskt!!

Härligt!


 


Strax åka till jobbet!
Slutar tidigt, vilket är mycket välkommet!!!


Varmt och skönt ute, hela 11 grader varmt   

Me like!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 22 oktober 2013 19:25



Ännu ett gäng mystomtar på blockljus!

Denna gång lite annan nyans, men samma mysiga stil   
 

Älskar dessa tomtar!
Blockljusen är 10 cm höga och säljs för 30 kr/st!
Mycket populära   


lena@denlillaboden.se


#decoupage #ljus #pyssel


Kram Lena

Av Lena - 22 oktober 2013 06:23

 


Kram Lena

Av Lena - 21 oktober 2013 20:09


Eldar mysig brasa i kakelugnen i sovrummet så att jag kan sova skönt i natt = )


 


Vill inte frysa ;)

Sov gott!


Kram Lena

Av Lena - 21 oktober 2013 06:35



Ny vecka drar i gång och det är måndag i igen =)


 


Kyligt ute i dag!

- 9,5 grader kallt här!!

Usch o fy = /


Ha en underbar dag trots kylan!


Kram Lena

Av Lena - 20 oktober 2013 17:00



Äntligen fick jag till det med kolesterolvärdet!

Försökte 3 gånger i morse, men fick bara ett felmeddelande!

Försökte en sista gång för en liten stund sedan och det gick utmärkt!

Värdet var dessutom bra; 3,4


 


Kör 2 st fastadagar igen till veckan = )
Måndag + tisdag som vanligt!!

Ser faktiskt fram emot det = )


Ha en skön fortsättning på denna fina söndag!


Kram Lena

Av Lena - 20 oktober 2013 10:11

Då var det dags!


Rapport efter 7 veckor med Tactiq Team Nutrilett 5-2!


Glukosvärdet: 5,0 (förra veckan 6,5)

Kolesterolvärdet: 3,4 (förra veckan 4,0)


Lite förhöjt glukosvärde!

Vågen:
  


-0,7 kilo


Härligt  


Sammanlagt - 4,2 kilo sedan Nutrilett teamet startade (1/9-13) och sammanlagt - 9,1 kilo sedan jag började med 5:2 (8/7-13)



Alltså ett viktresultat på -9,1 kilo sedan jag började med 5:2-metoden =)
Fantastiskt


Har minskat flera centimeter på kroppen!
Wiiihooooo!!!!


Hur har jag då mått under veckan som gått??

 

Fastedagarna har rullat på som vanligt!
Förkylning i kroppen hänger i, mycket huvudvärk!
Alltså ingen optimal vecka alls, därför är jag nöjd med resultatet!


Nya tag nästa vecka!!!!!!


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom


#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en underbar söndag!!!!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards