Alla inlägg under oktober 2013

Av Lena - 16 oktober 2013 05:46



Då var det redan onsdag!
Det går fort nu ; )



 


Helgen lurar runt hörnet och det känns väldigt skönt!!


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 15 oktober 2013 19:29


Ljusterapi!
Ja, så kan man sammanfatta kvällens pyssel   


En hel del tomteljus färdiga för leverans!!

 


Love it!!!


Avkopplande, roligt och stimulerande = )
Kan det bli bättre!?


#pyssel #decoupage #ljus #tomte #jul


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 15 oktober 2013 06:06



 


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 14 oktober 2013 19:25



Snart har ännu en dag med fasta passerat = )

Det har gått riktigt bra!!


 


Som en klapp på axeln till mig själv inhandlade jag 2 tröjor idag   

Det var jag värd tycker jag!

Måste ju faktiskt uppdatera garderoben ganska mycket eftersom en hel del kläder blivit för stora = )

Me like!!!


I morgon väntas ännu en dag med fasta, men nu ska jag lyxa till det med en kopp kvällste!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta


Ha det bäst!!

Kram Lena

Av Lena - 14 oktober 2013 06:12


Dags att vakna = )


Måndag igen och i dag flyttar Hannah!

Det kommer att bli tomt här hemma utan henne, men jag är så himla glad för hennes skull!
Det blir kanon!


 



I dag är det dags för fasta igen för min del!
Den här veckan kommer jag att försöka lägga in mer träning!

Men bara om kroppen repar sig o förkylningen försvinner från kroppen förstås!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 13 oktober 2013 09:25

Då var det dags!


Rapport efter 6 veckor med Tactiq Team Nutrilett 5-2!


Glukosvärdet: 6,5 (förra veckan 4,2)

Kolesterolvärdet: 4,0 (förra veckan 4,0)


Varför glukosvärdet är förhöjt har jag inget svar på !?
Hoppas på lägre nästa vecka   


Vågen:
 

I dag var det verkligen på håret!
Skulle det bli viktnedgång eller inte!?
Haft dåligt med tid att träna, samt  förkyld och mycket huvudvärk!
Trodde nämligen att jag gått upp i vikt denna vecka!


-0,1 kilo


Inte mycket, men ack så skönt   


Sammanlagt - 3,5 kilo sedan Nutrilett teamet startade (1/9-13) och sammanlagt - 8,4 kilo sedan jag började med 5:2 (8/7-13)



Alltså ett viktresultat på -8,4 kilo sedan jag började med 5:2-metoden =)
Underbart!


Har minskat flera centimeter på kroppen!
Wiiihooooo!!!!


Hur har jag då mått under veckan som gått??

 

Fastedagarna har rullat på som vanligt!
Förkylning i kroppen, mycket huvudvärk!
Alltså ingen optimal vecka alls, därför är jag nöjd trots allt med resultatet!


Nya tag nästa vecka!!!!!!


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom


#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en underbar söndag!!!!


Kram Lena

Av Lena - 12 oktober 2013 21:08


Så är det söndag i morgon och vägningsdags!
Nervös igen   

Men, inte så mycket att göra!
Har jag gått upp i vikt så får det vara så, men jag hoppas naturligtvis innerligt att jag gått ner   


Veckan som gått har det inte blivit så mycket träning som jag tänkt, tyvärr!
Mycket på jobbet, bla 2 st kvällsföreläsningar!
Samt en förkylning och en mage som satt stopp för det hela!

Får kämpa extra mycket nästa vecka!!


 



Hoppar nu i säng och håller tummarna för ett minusresultat i morgon   


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta


Kram Lena

Av Lena - 12 oktober 2013 08:16



Tack vare min tidiga start på denna lördag så har jag hunnit med en del pyssel =)

Jag har dekorerat lite ljus till jul!


Ljusen kostar 10 kr/st + ev. porto och det är bara att komma med beställningar =)


Älskade tomtar   

     


Har även 2 set av detta smyckeset kvar till salu!
125 kr/set + 12 kr i porto
Perfekt present eller julklapp!

 

 


#decoupage #ljus #jul #tomtar #pyssel #julklapp #smycken


lena@denlillaboden.se


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards