Alla inlägg under oktober 2013

Av Lena - 7 oktober 2013 16:27



Slutade tidigt i dag vilket innebär att jag förutom att köra diskmaskinen och tvättmaskinen även hinner med att pyssla!

I dag blev det lite smycken!


Perfekta julklappar eller presenter!!!!


Smyckeset 125 kr + ev. porto (6 kr)
Halsband med matchande örhängen!
Öronkrokarna är silverpläterade.


Finns endast 2 set kvar!!

 


Populära uggleörhängen


Slutsålda!
 


Vid beställning maila: lena@denlillaboden.se


Ha en fortsatt skön måndag!


Kram Lena

Av Lena - 7 oktober 2013 05:46



Då kör vi på med en ny vecka!


 


Tänk att det går så himla fort!

Snart är det jul = )


Fastan rullar på som vanligt.
I dag och i morgon är det mina fastedagar.
Hoppas dom passerar lika smidigt som tidigare fastedagar = )


Ha en skön start på denna vecka!!!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Kram Lena

Av Lena - 6 oktober 2013 19:33


Hela oktober månad kommer jag
att skänka 50 kr till Rosa Bandet
för varje kakfat jag säljer!


Detta är ett av mina sätt att stödja kampen mot bröstcancer och forskningen
av densamma!


Passa på att köpa din favorit eller varför inte ge bort en unik present!


Dessa 4 kakfat finns just nu till försäljning:


Felicia
 


Sigrid
 


Sara
 


Klara

 

Kakfaten finns även här:

http://www.denlillaboden.se/gallery_43.html


 

Hör av er via mail om ni är intresserade:

lena@denlillaboden.se


Kakfaten skickas ej, men däremot kan leverans ske till Årsunda, Torsåker, Sandviken och Gävle!


#kakfat #upcycling #rosabandet


//Kram Lena




Av Lena - 6 oktober 2013 13:38



Har gjort lite ljuspyssel i dag = )


Vintageflickor på ljus!

 


Färgglada ugglor på ljus!
 


Blockljusen är 10 cm höga och kostar 30 kr/st!
Vintageflickorna finns endast i 4 ex av varje motiv =)


Hör av er på mail om ni är intresserade: lena.soderblom@gmail.com


Kram Lena



Av Lena - 6 oktober 2013 08:43

Då var det dags!


Rapport efter 5 veckor med Tactiq Team Nutrilett 5-2!


Glukosvärdet: Idag ville inte glukosstickan ta åt sig mitt blod, så jag försöker i kväll igen = )

Kolesterolvärdet: 4,0 (förra veckan 4,9)


Vågen:
 

Vågen visade i dag ett resultat som tokgillas = )
Trodde nämligen att jag gått upp i vikt denna vecka!


-0,4 kilo


Så skönt att min magkänsla var helt fel =)


Sammanlagt - 3,4 kilo sedan Nutrilett teamet startade (1/9-13) och sammanlagt - 8,3 kilo sedan jag började med 5:2 (8/7-13)



Alltså ett viktresultat på -8,3 kilo sedan jag började med 5:2-metoden =)
Underbart!


Jag har sprängt - 8 kilos gränsen!
Wiiihooooo!!!!


Hur har jag då mått under veckan som gått??

 

Fastedagarna har rullat på som vanligt!
Kroppen har varit piggare och jag har dessutom sprungit för första gången sedan jag började = )


Ser fram emot nästa vecka!!!!


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom


#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en underbar söndag!!!!


Kram Lena

Av Lena - 5 oktober 2013 18:37



I morgon är det dags för vägning igen och jag vill så gärna spränga -8 kilos gränsen = )

Men jag får för mig att jag denna vecka har gått upp i vikt!!


Ska det bli första veckan sedan jag började med 5:2-metoden som jag går upp i vikt!??



 


Jag har iof inte gjort nåt annorlunda denna vecka jämfört med dom andra veckorna, men man vet aldrig!
Kroppen kan ibland göra tvära svängar  =/


Håller tummar o tår att det går min väg!!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Kram på Er alla!


// Lena

Av Lena - 5 oktober 2013 09:17


För att orka och för att komma vidare........




#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Kram Lena

  

Av Lena - 4 oktober 2013 18:00



Äntligen fredagkväll och det är dags för tacos =)



 


Ha en underbar kväll allihopa!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards