Alla inlägg den 4 december 2013

Av Lena - 4 december 2013 16:56


Direkt efter jobbet i dag åkte jag till Team Sportia och provade ut sulor från Footbalance!

Första gången som jag skaffar sulor, men jag känner på mig att det kommer att bli kanon!

Spännande grej!!

Det gick otroligt snabbt och smidigt =)

Storlek provas ut!                                                     



        
 


 Här gjuts sulan efter min fot ;)

  


Här är mina färdiga sulor!

 


Dessa sulor har vi fått efter våra 12-veckor med Nutrilett-teamet =)


Stort TACK till Footbalance, Tactiq PR och Nutrilett för denna chans =)


Efter detta var det meningen att jag skulle på föreläsning, men min kropp ville inte som jag!
Fick värsta hostan så jag bestämde mig för att åka hem och kurera mig i stället =/

Nu är det endast halstabletter och te som gäller ;)


#nutrilett #footbalance #52metoden #fastemetoden


Ha en skön kväll!


Kram Lena




Av Lena - 4 december 2013 05:16



Det blev ingen fasta i dag som jag funderade på!

Har ju redan fastat 2 dagar denna vecka så det får räcka!

Känns som att kroppen behöver all energi den kan få nu när jag är förkyld!


 


Strax dags att bege sig till jobbet!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #52metoden


Ha en skön dag och kör försiktigt!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards