Alla inlägg den 8 december 2013

Av Lena - 8 december 2013 16:26



I dag är en sån dag, då jag längtar till sol och värme!


Det är lång väntan till nästa års semester i Turkiet!
Men, oj vad jag ska njuta när jag väl är där =)

   


Kram från en förkyld och frusen Lena!

Av Lena - 8 december 2013 09:45


Nu är det dags!


Eftersom jag kör min viktresa helt ensam nu skippar jag mina blodvärden så länge!

Vågen:
  


-1,4 kilo


Så himla skönt!
En toppenvecka!

Jag kämpar på då jag så innerligt vill nå mitt mål innan jul!
Bara 2,3 kilo kvar!!!
Kämpa!!!!!!!!!!!! 

Alltså ett viktresultat på -11,9 kilo sedan jag började med 5:2-metoden 8 juli-13 =)
Härligt!




Hur har jag då mått under veckan som gått??

 

Fastedagarna har rullat på som vanligt!
Förkylningen som funnits i kroppen bröt ut förra lördagen och i torsdags kom febern!

Detta har inneburit att träningen har legat på is hela veckan=/


I morgon och på tisdag är det fasta som gäller och då kör jag Nutrilett!


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom



#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden



Ha en underbar 2:a advent!!!!

 


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards