Alla inlägg den 15 december 2013

Av Lena - 15 december 2013 19:01



Just nu har jag bara 2 st frukt- och kakfat till salu!
Perfekt som julklapp, present osv!


Leverans kan ske till Sandviken och Gävle kommande vecka!!



Hedvig 300 kr

 


Sara 300 kr!

 


Alla kakfat är unika, då alla ser olika ut och har ett eget namn!

Under november & december månad skänker 100 kr/kakfat som jag säljer till
Mums Care Childrens Home, ett barnhem i Ghana!

Här kan ni läsa mer om barnhemmet och barnen
http://www.lovelifesweden.se/

Köp ett kakfat och hjälp barnen på Mums Care
!

Passa på att köpa din favorit eller varför inte ge bort en unik present!


Maila mig om du vill köpa ett av faten   

lena@denlillaboden.se


Kram Lena

Av Lena - 15 december 2013 08:14

Nu är det dags!


Vågen:
  


-0,6 kilo


Otroligt skönt!

Jag kämpar på då jag så innerligt vill nå mitt mål innan jul!
Bara 1,8 kilo kvar!!!
Kämpa!!!!!!!!!!!! 

Alltså ett viktresultat på -12,5 kilo sedan jag började med 5:2-metoden 8 juli-13 =)
Härligt!




Hur har jag då mått under veckan som gått??

 

Fastedagarna har rullat på som vanligt!
Förkylningen hänger kvar som ett plåster =/

Detta har inneburit att träningen har legat på is hela veckan=/


Jag kör på med 5:2 även nästa vecka =)


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom



#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden



Ha en underbar 3:e advent!!!!


    


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards