Alla inlägg under januari 2014

Av Lena - 28 januari 2014 06:12



I går hade jag äran att vara med i Expressen igen!

Både roligt och inspirerande för mig själv =)
Hoppas det kan tagga i gång några andra också   

 



http://www.expressen.se/halsa/rivstarta-med-52---sa-minskar-du-din-midja/


Just nu kokar jag 2 ägg till lunchen!
Vilket är ca 140 kalorier!
Det är ju fastedag i dag =)


 


#52metoden #periodiskfasta #vikt #hälsa #kondition #motion #expressen #ägg


Ha en bra tisdag!


Kram Lena

Av Lena - 27 januari 2014 19:34



Nu har jag bestämt hur mitt träningsprogram för styrketräningen kommer att se ut denna vecka:


1,30 min planka

100 situps

25 armhävningar


Detta kommer jag att köra varje dag denna vecka, sedan utvärderar jag hur det har gått och kanske lägger till lite ;)

Kommer även att köra med crosstrainer, motionscykel mm.


I dag och i morgon kör jag på med min fasta (5:2-metoden).


 


#kondition #periodiskfasta #vikt #hälsa #motion #52metoden


Ha en skön måndagskväll!

Kram Lena



Av Lena - 27 januari 2014 06:53


Måndag och ny vecka igen!

Det rullar på.....

Stängningsskift och kvällsmöte på det, så det blir en lång dag på jobbet idag!


 

Dags att koka några ägg till min fastedag =)


Ha en underbar måndag!


Kram Lena

Av Lena - 26 januari 2014 19:36



Ännu en helg har snart passerat!
Tänk att veckorna går så himla snabbt!

I morgon är det måndag igen vilket innebär fasta för min del!


 


I kväll kör jag sista dagen på utmaningen (styrketräning)!
Det innebär att from i morgon kör jag mitt eget program när det gäller styrketräning, jag kommer dessutom att lägga till träning med pilatesbollen!
Ska knåpa på mitt nya program i kväll =)


#periodiskfasta #vikt #hälsa #träning #kondition #motion #utmaning


Ha en skön kväll!


Kram Lena




Av Lena - 26 januari 2014 09:46


 


Kram Lena

Av Lena - 25 januari 2014 17:01


Nu längtar jag verkligen till våren och sommaren och den riktiga värmen =)

Tänk vad skönt det kommer att bli!

Längtar extra mycket efter solsemestern i sommar!


Turkiet är verkligen ett varmt och skönt land!


 


#semester #sol #turkiet #värme


Kram Lena

Av Lena - 25 januari 2014 10:01


Det gäller att tänka positivt!


 


Kram Lena

Av Lena - 24 januari 2014 17:53


 Blev träning även denna dag ;)


2 mil på motionscykel


Dag 27 på utmaningen:


1,45 min planka
24 armhävningar

90 sit-ups


 

#träning #kondition #motion #vikt #hälsa #periodiskfasta

Nu blir det lax o pasta samt en glas vin med bästa sonen (som dricker vatten)   


Ha en skön fredagskväll!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards