Alla inlägg under januari 2014

Av Lena - 6 januari 2014 09:32



Idag tror jag att jag ska plocka bort julen här hemma!

Ganska skönt faktiskt ; )

Sista chansen innan vardagen rullar på igen!


 


Ha en skön dag!


Kram Lena

Av Lena - 5 januari 2014 20:46



Så där!
Jönköping tur o retur avklarat!

Lämnat av Gustaf hemma i Jönköping och sedan hem igen!

Många mil blev det ; )

Han hade för mycket packning för att kunna ta tåget!


 


Passade på att kika på Gustafs snygga bild som han tagit och som hänger på Resecentrum i Jönköping tillsammans med hans klasskamraternas fina bilder =)


Nu blir det en kopp te!!


#jönköping #bil #mil


Ha en skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 5 januari 2014 07:04



Oj!

Första gången på länge som jag har haft väckarklockan på!

Tidig uppstigning då det är dags för Gustaf att bege sig till Jönköping och skola igen!


 


Åter dags för vardag och dess rutiner helt enkelt ;)


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 4 januari 2014 09:07

Nu är det dags!


Har valt att ha lördag för viktkoll denna vecka eftersom jag inte hinner i morgon ;)


Vågen:
  


-1,0 kilo


Otroligt skönt!

Bara 1,9 kilo kvar!!!
Kämpa!!!!!!!!!!!! 

Alltså ett viktresultat på -12,4 kilo sedan jag började med 5:2-metoden 8 juli-13 =)
Härligt!




Hur har jag då mått under veckan som gått??

 Jag har mått bra!


Har börjat med en utmaning där jag gör sit-ups, push-ups och plankan i stort sett varje dag!
Schemat på detta syns på bilden nedan!
Jag är på dag 7 i dag!

 


Kommer även att lägga till annan motion!


Jag kör på med 5:2 även nästa vecka =)


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom



#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #52-metoden #utmaning #kondition #motion


Ha en bra lördag!


Kram Lena


Av Lena - 3 januari 2014 21:01



Utmaningen dag 6 är nu avklarad ;)


 


#träning #periodiskfasta #nutrilett #vikt #hälsa #kondition #motion #52metoden #utmaning


Ha en skön fredagskväll!


Kram Lena

Av Lena - 3 januari 2014 09:17



Ännu en dag då jag är ledig =)

Känns alldeles utmärkt!

Skönt att få vila lite innan jobbet drar i gång på tisdag igen och sedan kör vi på ända till sommarsemestern!!


I dag ska jag förutom att kika på Tour de Ski och skidskytte försöka hinna med att röra på min egen kropp!

Kanske ska jag damma av crosstrainern och köra en sväng!

Återstår att se vad jag hittar på ;)


 


#träning #periodiskfasta #nutrilett #vikt #hälsa #kondition #motion #52metoden


Ha en skön fredag så länge ;)


Kram Lena

Av Lena - 2 januari 2014 18:49



Dag 5 på utmaningen avklarad!

Känns bra att ha en mall att följa ;)


 


#träning #periodiskfasta #nutrilett #vikt #hälsa #kondition #motion #52metoden


Fastan har gått bra i dag, fick dock ett otroligt sug efter en räktoast, men den får jag vänta med till på lördag ;)


Nu en kopp te   


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 2 januari 2014 09:36



Tur jag är ledig, vaknade upp med dunderhuvuvärk idag =/

Lite bättre efter en treo och en kopp kaffe =)


I dag och i morgon kör jag fasta igen!

Skönt att rensa kroppen lite!


 


Blir en lugn dag, i alla fall till huvudvärken har släppt =)


#periodiskfasta #motion #kondition #vikt #hälsa #nutrilett #huvudvärk #kaffe


Ha en underbar torsdag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards