Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Lena - 4 februari 2014 18:15


För mig och säkert för alla andra som fastar (5:2-metoden

är det väldigt viktigt att dricka ordentligt med vatten!

 


Om jag inte dricker ordentligt med vatten under mina fastedagar får jag en hemsk huvudvärk och mår illa!
Så jag försöker se till att sköta mig!

Den enda nackdelen är det ständiga springandet på toaletten flera gånger varje natt ; )


Snart är den andra fastedagen denna vecka över och det har gått alldeles utmärkt!

Även i dag åt jag omelett till middag!


#periodiskfasta #vikt #hälsa #motion #kondition #52metoden #vatten


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 4 februari 2014 06:03


 God morgon
alla underbara människor!

Sitter här och njuter av en mugg kaffe medan lunchäggen kokar på spisen!

Lugnt och stilla i huset, bara jag vaken =)


 


Som jag berättat tidigare kör jag fasta även idag!

Måste påminna mig själv om att dricka mycket vatten, det är så lätt att dra på sig huvudvärk annars!


#periodiskfasta #vikt #hälsa #motion #kondition #52metoden #ägg #vatten


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards