Alla inlägg under januari 2015

Av Lena - 6 januari 2015 09:11


Startat denna dag med en liten sovmorgon =)

Men nu puttrar det i perkulatorn och doften av kaffet sprider sig i huset   


Underbart med en lugn start på morgonen!
I morgon drar jobbet i gång igen och vardagen är åter här!
Bäst att passa på att njuta denna sista lediga dag!



#ledig #njut #röddag #kaffe #frukost


Ha en underbar dag!!


Kram Lena








Av Lena - 5 januari 2015 17:02


Klappar mig själv på axeln och ropar högt "heja, heja"
Dagens träning är nämligen avklarad   


30 min crosstrainer:

 


Samt dag 3 på utmaningen:

 


Underbar känsla efteråt   


#träning #crosstrainer #styrka #kondition #kondis #muskler #hjärta


Ha en skön kväll!


Kram Lena


Av Lena - 5 januari 2015 08:45



Snart är det vardag igen, men först ska jag avverka 2 lediga dagar!

Semester idag och röd dag i morgon.
På onsdag återgår vi till det "normala" igen!


Jag passar på att ta det lugnt till dess   


 


Ha en underbar dag!


Kram Lena



Av Lena - 4 januari 2015 14:55


På darrande ben klev jag av motionscykeln efter ett härligt pass idag!

Jösses, så trött jag blev   


2 mil på motionscykel

 


samt dag 2 på utmaningen:

 


Kan lova att min kropp är trött nu!

Men, ack så skönt!!


#motion #motionscykel #träning #kondis #kondition #trött


Håll tummarna för att jag har vilja o ork att hålla i denna träning framöver   


Pust o stånk från mig!

//Lena

Av Lena - 4 januari 2015 09:20



I dag är det dags!

Dags för alla tomtar,stakar mm för lite vila i förrådet!

Jag tänker helt enkelt plocka ner julen.

Kanske lite tidigt tycker en del, men för min del har dom gjort sitt för denna gång!


 


Alla tomtar är varmt välkomna till jul igen   


Dags att sätta fart!


Ha en underbar söndag!


Kram Lena

Av Lena - 3 januari 2015 08:59


I dag är det dags att ta tag i kroppen o välmåendet på allvar!

Jag tänker köra denna utmaning med start i dag!


 


Gjorde denna utmaning för 1 år sedan och klarade den galant, men nu var det ett tag sedan jag tränade så vi får se hur det går ;)


Håll tummarna för att jag klarar hela utmaningen   


Nu en dusch och sedan Tour de Ski på TV!

Ha en underbar lördag!


Kram Lena

Av Lena - 2 januari 2015 08:49


Packar ner detta hjärta som ska få hänga på en fin plats nere i vår lägenhet i Turkiet!


 


Kommer att bli perfekt!
Hjärtat får åka med Stefan om ca 2 veckor   ner till sitt nya "boende"!

#avsallar #turkiet #lägenhet #hjärta

Hemsida: http://www.avsallarresort.se/
Facebook: https://www.facebook.com/smultronstalleturkiet


Ha en skön dag o njut!


Kram Lena

Av Lena - 1 januari 2015 09:00


Dags att välkomna det nya året - 2015   

Känns otroligt bra i kroppen inför det nya året!


Ser fram emot att resa till vårat andra hem i Turkiet bla, men jag vet att mycket annat kommer att ske detta år!

Spännande =)


 

God fortsättning på det nya året!!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards