Alla inlägg under februari 2015

Av Lena - 5 februari 2015 19:01


Trött, trött!

Tur att jag snart kan släpa mig till sängen för att sussa lite!

Uppstigning tidigt i morgon!


 


Ska bli skönt med helg igen!

Veckorna flyger iväg nu känns det som...

Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 4 februari 2015 06:14


Men, nu var det segt att kliva upp!
Så trött och sliten...


 


Känns som att en förkylning är på väg att slå klorna i min kropp, men jag säger bestämt NEJ!
Vill inte bli sjuk!

Tar en mugg kaffe och tänker på annat   


Ha en skön dag!


Kram Lena

Av Lena - 3 februari 2015 06:47


Älskar Nalle Puh och hans vänner   


   


#nallepuh #puh #nalle #vänner #citat

Önskar Er alla en underbar tisdag!


Kram Lena


Av Lena - 2 februari 2015 18:45


Härligt, härligt!

Nu är flygbiljetterna för nästa resa bokade   

I maj åker vi en sväng till vår lägenhet i Avsallar, Turkiet!

Underbart!


 

Otroligt härligt att ha nåt att se fram emot och längta till!!

 


#alanya #avsallar #turkiet #turkishairlines


Kram Lena


Av Lena - 2 februari 2015 05:07


Hur mycket snö kan det finnas??

Även idag fortsätter snön dala från himlen!

Visst är det vackert, men nu räcker det!


Ska bli spännande att se hur vägarna ser ut denna tidiga morgon.
Har alla snöröjare orkat/hunnit med att hålla vägarna farbara!?


    


Hoppas ta mig till jobbet, då jag förväntas vara först på plats och öppna hela förskolan   


Ha en bra start på denna vecka!


Kram Lena

Av Lena - 1 februari 2015 16:02


I dag har vi varit på en liten shoppingrunda!
Vi gjorde några inköp till lägenheten i Avsallar, Turkiet!


Tack alla ni som tipsade om var man kunde köpa små frukostbrickor   

Så kul när så många tipsar!!

Frukostbrickor stod på dagens inköpslista och vi hittade dessa på Lundins säljlager i Valbo!
Lagom i storlek och bra pris!
15 kr/st!
Nöjda blev vi!!!

 


Annat som inhandlades var bland annat ett överkast och fler påslakansset!


Härligt med lite färg ;)


#avsallar #alanya #turkiet #lägenhet #brickor #shopping

Kram Lena

Av Lena - 1 februari 2015 08:53


Vi vänder blad och kommer ett steg närmare våren   


Välkommen februari!!!!
 


Underbart!
Ett steg i rätt riktning   


Ha en underbar söndag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards