Alla inlägg under mars 2015

Av Lena - 15 mars 2015 08:15


I dag tar jag ännu ett steg närmare pensionen!

En skön känsla, trots att det innebär att jag blir ett år äldre idag!

15 mars är en underbar dag varje år   


 


Önskar Er alla en underbar söndag!


Kram Lena

Av Lena - 14 mars 2015 09:38


Samlar energi på morgonkvisten för att strax sätta i gång med lite städning!

Grus i massor släpas in av folk o fä nu när snön lyser med sin frånvaro!

Men, det är helt okej   

Saknar absolut inte snön!


 


Ha det skönt i solskenet   


Kram Lena

Av Lena - 13 mars 2015 05:06


God morgon!

Uppe med tuppen denna fredag   

Kaffet är strax färdigt och snart är helgen här!

Slutar tidigt på jobbet så jag behöver inte vänta så länge på helgvilan!


Härligt!


 


Ha en underbar dag!


Kram Lena  

Av Lena - 12 mars 2015 07:59


I går var vi på Å-krogen i Gävle där det som vanligt var stand-up i hög klass!

Gårdagen bjöd på bla Måns Möller!

Vilken rolig kille!!!!


Ett fullsatt Å-krogen med underbart härlig publik!

 

Jag hade även förmånen att få jobba i garderoben    


I morgon blir det Söders Källa och där blir det stand-up med Adde Malmberg och Thomas Oredsson!

Rekommenderas verkligen!!


Ha en underbar dag i solen!!!


Kram Lena




Av Lena - 11 mars 2015 06:22


Någon knackar på..


Är det fröken förkylning som vill hälsa på!?

Visst är det så!

Tror inte jag öppnar   

Men, oftast slinker hon in utan att man har öppnat dörren för henne   


Helst hade jag velat ligga kvar i sängen, men jobbet kallar så det var bara att kliva upp!

 


Hoppas att nysningarna försvinner och att jag slipper träffa fröken förkylning denna gång!


Ha en skön dag!


Kram Lena

Av Lena - 10 mars 2015 18:25


Åh, vad roligt!

Nu har flera av mina gurkbebisar kikat fram   


 


Blir glad i hela kroppen när jag ser dessa söta gurkisar   


Nu väntar jag på att parikorna ska kika upp ur jorden!


#vår #gurka #paprika #frön #växthus


Kram Lena



Av Lena - 10 mars 2015 06:48


 


Kram Lena

Av Lena - 9 mars 2015 05:14


Då var det dags att samla kraft o energi inför en ny vecka!


Vädret ser ut att bli helt okej denna vecka, runt 7-10 grader varmt hela veckan!

Härligt!!

Våren är kommen   


 

Nu väntar dock en lång dag på jobbet!


Ha en underbar måndag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards