Alla inlägg under april 2015

Av Lena - 16 april 2015 18:56

  

Var på Blomsterlandet i går och köpte bla 2 st änglapelargoner   


   


Änglapellisar har blivit min favorit bland pellisarna, tyvärr vet jag inte vad dessa har för namn!

Nån som kan hjälpa mig!?


Längtar tills jag kan flytta ut alla mina pellisar.
Hoppas på värme snart   


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 14 april 2015 18:35


I dag har jag planterat 3 st sticklingar från en  Aloe vera vi har på jobbet.


 


Dom ser ut att trivas bra i sin nya kruka.
Hoppas dom rotar sig och överlever   


 


Kram Lena

Av Lena - 14 april 2015 07:15


Det är inte okej att vakna med sådan huvudvärk att man tror att huvudet ska trilla av!

Nu har jag hunnit dricka kaffe och ta värktablett så jag hoppa snart det snart ska vara över...


 


Solen strålar och jag hoppas den även för med sig lite värme   


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 12 april 2015 20:16


Vilken härlig helg vi haft!

Vi har haft förmånen att få ha våra 3 barn hemma samtidigt denna helg   

Huset fullt med nära o kära!

Kan inte bli bättre.


 

Kroppen fylld med tonvis av positiv energi   


Ha en skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 10 april 2015 06:49


Galet skönt!!

Äntligen fredag   


 


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 9 april 2015 20:50


I dag kom 2 st pelargonsticklingar med posten.

Så himla kul!!


1 st Clatterbridge och 1 st Mr Wren

 


Hoppas dom rotar sig nu och växer upptill praktexemplar!


Tack Yvonné för dessa fina sticklingar!!


#pelargon #mrwren #clatterbridge #sticklingar

Kram Lena

Av Lena - 8 april 2015 17:35


Längtar som sjutton till sol o värme!

Men, nu är det bara några veckor kvar.


     


Ska bli så himla roligt o skönt att komma ner till lägenheten i Turkiet och få fixa det allra sista   

Dessutom att få njuta av värme o ledighet!


#avsallar #turkiet #alanya #lägenhet


Kram Lena

Av Lena - 6 april 2015 18:40


Blir galen på denna förkylning!

Måste ha drabbats av nåt elakt virus...

Efter att ha varit hemma en hel vecka är det i morgon dags att bege sig till jobbet.

Vi får väl se hur det slutar.


Var många år sedan jag var så här slut pga en förkylning!


 


 

Hoppas värmen kommer som lovat, då kanske det känns bättre i sinnet i alla fall!


Ha en fortsatt skön måndag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards