Alla inlägg under juli 2016

Av Lena - 17 juli 2016 12:39

 


UD har nu gjort en uppdatering ang resor till Turkiet👍😊

Som det ser ut nu blir det en tur till Avsallar om några veckor✈️🌞


Underbart✌️


Som jag längtar!

Hoppas lugnet får hålla i sig....


Kram Lena

Av Lena - 17 juli 2016 08:09

 


Njuter denna sista dag på min semester😊

Hoppas på en härlig söndag.


Jobbar några veckor innan det är dags för en liten semester igen👍

Det ser jag verkligen fram emot!


Ta hand om varandra o njut av livet💕


Kram Lena


Av Lena - 16 juli 2016 09:19

 


Efter nattens kuppförsök i Turkiet hoppas jag innerligen att allt

lägger sig på några dagar och att lugnet infinner sig i landet.


Just nu avråder UD resor till Turkiet pga det kaos landet befinner sig.

Men, jag hoppas och tror att den avrådan snart tas bort.


Sydkusten har dock inte märkt av nåt av nattens händelse 👍😊

Vill så gärna åka till vårt Smultronställe senare i sommar💕


Följer nyheterna på TV och sociala medier.


Kram Lena




Av Lena - 15 juli 2016 07:59

 


Tänk vad underbart, i december blir jag mormor för första gången💕

Längtar😍


Ett bevis på att jag börjar bli gammal?

Nej, det känns verkligen inte så😂


Kram Lena


Av Lena - 11 juli 2016 19:38

 


Denna semestervecka ser ut att bli blöt😳

Regnet öser ner just nu och det ser inte vidare ljust ut i resten av veckan heller!


Trots avsaknad av den riktiga sommarvärmen och solen tänker jag njuta av ledigheten som är kvar!

Njuta av friheten att göra det man vill👍😜


Avkoppling med regnsmattret på altantaket och levande ljus på bordet😍


Ha det gött!


Kram Lena



Av Lena - 10 juli 2016 19:39

 


Efter att ha blivit bjuden på våffelmiddag med glass o jordgubbar hos grannarna i Avsallar, Turkiet, på vår senaste resa blev vi inspirerade och har nu inhandlat ett eget våffeljärn👍😜


Våffeljärnet åker nu ner i resväskan för att där invänta nästa resa ner till vårat Smultronställe😍


Kommer att bli underbart att mumsa våfflor, glass och jordgubbar på balkongen i Turkiet🙋


Kram Lena


Av Lena - 2 juli 2016 09:44

 


Avklarat en långpromenad tillsammans med Märta 🐶 på morgonen✌️

Regnet höll sig på ganska bra avstånd.

Varmt och skönt med regnställ på😊


Nu en vila på altanen.


Ha det gött!


Kram Lena


Av Lena - 1 juli 2016 16:54

 


Äntligen är det dags för lite ledighet✌️

Semester i 2 veckor stundar och jag ska njuta varje sekund😍


Ha en skön kväll!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards