Alla inlägg under augusti 2016

Av Lena - 19 augusti 2016 20:58


 


Fick min andra Smakbox i dag👍

Oj, så mycket smarrigt och spännande i boxen.


Hinmer inte prova allt innan vi drar iväg på ledighet, men när vi kommer hem blir det bla till att baka lite😊


Vill ni prova en låda från smakbox använd min kod 85h6zj så får ni 10 % rabatt på första boxen👍

Gå in på Smakbox.se redan nu!


#smakbox #cafego #frebaco #kiviksmusteri #finax #malmöchokladfabrik #zeta #bonnemamanmarmelad #drinkNOA #greenchoicesverige #santamariasverige #bonduellemajs #semperglutenfritt #Risenta #lantchips #heyyum #smartasaker


Ha det bäst🙋


Kram Lena

Av Lena - 19 augusti 2016 07:32

 


Snart är det dags👍

Sista jobbdagen innan det är dags för lite ledighet🌞

Längtar💕


Ska bli hur skönt som helst efter att ha jobbat nästan hela sommaren.


Ha en härlig fredag i regnet!!


Kram Lena

Av Lena - 17 augusti 2016 05:20

 


Äntligen börjar förkylningen ge vika👍

Det blir en dag på jobbet😊


Har fortfarande hosta på kvällarna, men det kan väl sitta i hur länge som helst.

Ska bli skönt att komma iväg till jobbet och träffa alla barn o kollegor😍


Ha en underbar onsdag🙋


Kram Lena

Av Lena - 15 augusti 2016 10:03

 


Det var mig en envis förkylning jag åkt på😷

Hade hoppats på att kunna jobba i dag, men det var bara att glömma när jag vaknade i morse.


Huvudvärk och värsta hostan😔

Jag vill vara pigg o kry😊


Hoppas jag kan kurera detta snabbt under måndag o tisdag och vara tillbaka på jobbet på onsdag.

Det vore toppen👍😊


Ha en skön dag!


Kram Lena

Av Lena - 13 augusti 2016 09:34

 


Startar denna lördagmorgon att mellan host/nysattacker klura på packningen till semestern👜


Vem ska ta våffeljärnet i sin resväska?

Jag brukar ju ha ganska mycket i min väska ändå, medan Stefan reser så lätt han bara kan och med sån liten väska som möjligt (helst bara handbagage).


Det får nog bli så att våffeljärnet får ta plats i Stefans väska och

att han då får byta upp sig en storlek vad det gäller väska😂


Längtar verkligen efter semester 🌞😍


Ha en skön lördag🙋


#avsallar #turkiet #semester #ica #våffeljärn


Kram Lena

Av Lena - 12 augusti 2016 17:39

 


Det är mer än en vecka kvar till semestern, men resväskan ska nu få komma fram.

Ska börja packa ner lite undan för undan när orken är tillbaka.

Den här förkylningen är inte att leka med😷

Hoppas att det vänder snart.

Tänkte att humöret blir till det bättre om jag börjar småpacka😊


Ha en skön fredagskväll🙋


Kram Lena


Av Lena - 11 augusti 2016 07:59

 


Trodde in i det sista att jag kanske skulle kunna jobba idag trots feber i går.


Men febern är kvar precis som förkylningen med bla väldigt ont i kroppen😷

Bara att kapitulera.


Nu blir jag hemma i lugn o ro för att bli av med bacillerna😊


Ha en skön dag🙋


Kram Lena

Av Lena - 10 augusti 2016 17:34

 


Inte så konstigt att det kändes olustigt i kroppen idag på jobbet😧

Inte så konstigt att jag hade vantar på mig när vi var ute på förmiddagen😑

Frös som en liten lort...


När jag kom hem och kollade läget visade det sig att jag hade feber😷


Dessa småbarnsbaciller😤💕


Avvaktar och ser hur jag mår i morgonbitti, men det lutar åt att jag blir hemma från jobbet...


Vill inte vara sjuk😔


Ha en skön kväll!

Själv sitter jag i soffan o lappstirrar (tomglor)😳


Feberkramar från mig!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards