Alla inlägg under november 2016

Av Lena - 17 november 2016 08:47

 


Vaknade med migrän och ont i hela kroppen denna morgon.

Inte fått många minuter till sömn i natt.

Lika bra att kasta in handduken 😔

Hemma och kurerar mig i dagarna två.

Bäst att lyssna på kroppen när den säger i från.


Ha det bäst!


Kram Lena

Av Lena - 14 november 2016 05:25

 


Körde i gång andra yogakursen i går kväll.

Som tur var är det samma klassiska yoga som den andra kursen.

Skönt att känna igen dom olika asanas (ställningar) som vi genomför.

Men oj vad många vi var på kursen, cirka 70 st var vi.

På tisdagskursen är vi 6-7 st.

Så kul och tiden gick så fort.

1 timme och 45 min flög iväg🙏


Nu blir det frukosten och sedan drar jag i gång denna nya jobbvecka🙋


#namaste #yoga #asanas #harmoni 


Namaste🙏


Kram Lena

Av Lena - 13 november 2016 09:42

   


Vilken härlig dag vi får i dag😍

Mycket att fira!


Fars dag där vi naturligtvis hyllar bästa pappan Stefan ❤️

Dessutom fyller vår äldsta dotter Hannah 25 år🎈🎈❤️


Vilken kalasdag!!


Blir en del gott att mumsa på antar jag.


Avslutar dagen med yoga i Gävle!


Ha en härlig söndag🙋


Kram Lena

Av Lena - 12 november 2016 19:20

 


Då var ännu en smyckesbeställning på väg👍

Ett mala halsband och tre armband blev beställt nu på kvällskvisten😊

Så kul!


Så härligt att jag hittat tillbaka till smyckestillverkningen😍 och att jag börjat med yogan✌️


Harmoni i livet helt enkelt!


Ha en skön lördagskväll!


Kram Lena



Av Lena - 11 november 2016 17:37

   


 Nu längtar både kropp och själ efter en resa "hem" til Avsallar 😍

Värme, vila, god mat, trevliga människor, en kall Efes, ja allt helt enkelt.


Men, det ser ut som vi måste vänta ett tag då kalendrarna är fulla av måsten😊

Men snart är våren här och då är det dags igen!!


Kram Lena



Av Lena - 11 november 2016 07:40



Oj, vad veckorna rusar iväg 😊

Tänk att det redan är fredag igen!


Först en dag på jobbet och sedan tar jag helg och njuter till tusen😍


Ha en skön start på helgen ni med🙋


Kram Lena

Av Lena - 10 november 2016 07:10

 


I kväll börjar hårdträningen på "solhälsningen" här hemma!

Verkligen nånting som är mycket svårare än det ser ut😊


På söndag börjar min andra yogakurs i Gävle, vilket innebär att jag kommer att under några veckor ha

två "riktiga" pass i veckan.

Det ska verkligen bli superkul!

Vill lära mig allt🙏


Ha en skön dag🙋


Kram Lena

Av Lena - 9 november 2016 19:00

    


Trött och sliten.

Fryser inombords😔

Kan bero på min tidiga morgon.

Hoppas innerligt att det beror på det, vill inte bli sjuk👊


Har pysslat lite på eftermiddagen och i dag blev det ett vitt och ett grönt malahalsband✌️

 


Lite slötittande på tv, sedan är det god natt😴

 


Kram Lena

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards