Direktlänk till inlägg 26 oktober 2019

Smycken🌸🌟🌸

Av Lena - 26 oktober 2019 09:55


Här kommer några smakprov på dom smycken jag gjort som är till salu🌸🌟🌸


Fler smycken hittar du på:


www.malaforyou.se


    
Nr 425

Malahalsband med 6 mm facetterad brun jaspis🌸

Halsbandet är ca 39 cm långt exkl. hänge, omkrets det dubbla!

Hjärthänget är ca 3 x 4 cm🌷

Finns endast 1 ex!

✨Jaspis påverkar baschakrat och ger dig balans, stillhet och trygghet i vardagen. Den skyddar oss vid resor och motverkar negativitet i vår omgivning. Jaspis påminner oss om att vi inte finns bara för vår egen skull✨

350 kr + 18 kr i porto


 Nr 440

Malahalsband med 6 mm lila jade och ett hänge med en otroligt vacker ametiststen🌸

Halsbandet är ca 39 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌷

Hänget som är en ametiststen är ca 2,5 x 3 cm

✨Jade är en skydds- och visdomssten, som drar till sig kärlek och pengar. Jade är lugnande och motverkar stress, den ger dig energi då du är trött. Stenen är helande och har beskyddande egenskaper.✨

✨ Ametist kallas stenen av belåtenhet. Den fungerar som inspiration, och påminner dig om att du kan uppnå det du föresatt dig. Den öppnar och aktiverar kronchakrat, som ger tillgång till det gudomliga och ökar andlig medvetenhet och visdom✨

375 kr + 18 kr i porto

 


Nr 428

Malahalsband med 6 mm grönmelerade agater✨

Finns endast 1 exemplar🌸

Halsbandet är ca 41 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌸

Hänget ”livets träd” är ca 3,5 cm i diameter🍃🌳

✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja.✨

350 kr + 18 kr i porto



Dela gärna inlägget❤️

#yoga #mala #smycken #yogis #malaforyou #lenasyinyoga #halsband #armband


Namaste🙏

//Lena


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards