Alla inlägg den 17 mars 2020

Av Lena - 17 mars 2020 16:29


Halloj!!

Operation genomförd med gott resultat🙏
Otroligt skönt att ha det gjort🌷


Trevlig o kunnig personal som vanligt!
Nedsövd, vaknar upp efter typ 2 timmar och dom har plockat ut en gigantisk fettknöl ur armhålan😅


Knölen var ca 5 x 15 cm!!!!!
Kirurgen var nästan i chock när hon berättade det🤣

Hon förstod att jag hade haft problem med den🙃

Mår ganska bra nu, fortfarande lite trött samt huvudvärk, men inget värre än så!
Ingen smärta från armhålan än🧐

Kanske kommer till kvällen!


PS. Hittade 2 kvarglömda elektroder på bröstkorgen när jag kom hem😂😂😂😂😂


Nu blir det vila från jobbet resten av veckan, sedan tar jag nya friska tag👊🏻


Uppvaket på dagkirurgen🌸

Lugnt o trevlig personal.


I väntan på kirurgen innan jag ska åka hem igen🌷  

 


Surprise😂😂

Kvarglömda på bröstkorgen🤣

 

❤️Kram Lena❤️

Av Lena - 17 mars 2020 06:51

 

I dag är det dags att operera bort den stora knölen nära armhålan.

Lite nervös är jag, men  antar att det kommer att gå hur bra som helst🌸


Lämnade blodprov i går och nu har värdena gått upp🧐

Antar att Hematologen hör av sig under dagen med ny dosering av cellgiftet!
Tråkigt med bakslag, men det är bara att fortsätta kampen mot trombocyterna👊🏻

Ha en underbar dag!

Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards