Alla inlägg den 18 mars 2020

Av Lena - 18 mars 2020 17:17

     
Då värdet har gått upp igen på trombocyterna har jag nu fått ny (ökad) dosering på mina cellgifter från Hematologen.


Nu ska jag ta 3 st kapslar varje dag och nytt blodprov om ca 2 veckor.


Tråkigt med bakslag🌸

Men, antar att det är vanligt med lite svajigt värde innan man hittar rätt dosering👊🏻
Jag kämpar på!!


🌸🌸🌸🌸


Gårdagens operation känns inte alls så mycket som jag trodde den skulle göra👍🏼
Sov dåligt i natt dock!

Hoppas ta igen det natten som kommer😁


Tog värktabletter 6.30 i morse efter det har jag inte behövt nåt mer (peppar, peppar).


🦋🌟🦋


Här kommer tips på ett vackert halsband som jag knutit som är till salu:



Nr 503

Malahalsband med 6 mm vit jade & rosamelerad agat🌸


Halsbandet är ca 42 cm långt exkl hänge, omkrets det dubbla🌷

Dom vackra änglavingarna är ca 4,5 x 6,5 cm.


✨Jade är en skydds- och visdomssten, som drar till sig kärlek och pengar. Jade är lugnande och motverkar stress, den ger dig energi då du är trött. Stenen är helande och har beskyddande egenskaper.✨


✨ Bär vit jade för tålamod, skönhet och ödmjukhet✨


✨Agat är en grundande sten som stärker vår självrespekt och självkänsla. Den ger oss mod och handlingskraft när vi känner oss osäkra. Stenen hjälper till att ta bort energiblockeringar i kroppen, främjar balans och bättre hälsa. Agat kan även bäras för att attrahera kärlek och för att undvika avundsjuka tankar och illvilja.✨


350 kr + 18 kr i porto


 


Önskar Er en underbar kväll🌹


Kram Lena

Av Lena - 18 mars 2020 06:44


I slutet av april är det dags för en ny yinyogakurs i Årsunda🙏❤️
Välkommen att anmäla dig!


All info hittar du nedan!

Naturligtvis kommer jag att följa ev. restriktioner ang Coronaviruset🌸


 


❤️Kram Lena❤️








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards