Alla inlägg under juni 2020

Av Lena - 4 juni 2020 18:12


Äntligen kom mitt start-kit från Young Living innehållande eteriska oljor (mestadels)🌟🌸


Så spännande att packa upp och så många underbara oljor!
Eteriska oljor som jag kommer att använda i min vardag, yogan och smyckestillverkningen🌷🌸


För att inte tala om diffusern som kommer sprida underbar doft här hemma med hjälp av oljorna😍


 



Om nån mer skulle vara intresserad av detta så kika in på denna länk:


http://bit.ly/2yKrkxB


Ha det gott!

Kram Lena


#eteriskaoljor  #youngliving  #oljor  #måbra  #oils  




Av Lena - 4 juni 2020 09:39

 
Vilka dagar det har varit😅😷


Men, nu har magen stabiliserat sig, vaknade dessutom utan feber i morse🙌🏻🙌🏻
Det som är kvar är värken i kroppen😩


Skyndar långsamt och tar hand om mig själv❤️


Som sagt, på väg åt rätt håll👏🏻🌸


Ha en underbar torsdag!

Kram Lena



Av Lena - 2 juni 2020 16:14

 
Rackarns rabarber vilken riktig skitdag det har varit/är idag😷


Toabesök ända sedan jag vaknade 5.30 i morse💩💩💩

Djävulskt ont i hela kroppen!


Sovit 2 timmar på eftermiddagen och vaknar med feber🤒

38,5!!!


Jag som nästan aldrig har feber!


Naturligtvis blir jag hemma några dagar från jobbet och hoppas att det onda ska försvinna👍💕


Ha det bäst!


🌸Kram Lena 🌸

Av Lena - 1 juni 2020 17:23


Idag har kycklingarna börjat kläckas i årets första kull💕

2 st små kycklingar än så länge!

Så gulligt & mysigt med dessa dunbollar🐣


Återstår att se om det blir fler 🌟  


Ha det härligt i sommarvärmen🥰


Kram Lena
   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards