Alla inlägg den 15 september 2020

Av Lena - 15 september 2020 19:16


Nu i kväll fyllde jag på min magiska deo🌟🌸

Fungerar så bra & är dessutom giftfri😍


 


Recept:


3 msk kokosolja

2 msk bikarbonat

2 msk potatismjöl

4 droppar lavendel (eterisk olja)

4 droppar purification (eterisk olja)


Rör ihop alla ingredienser och förvara i en lufttät burk💕


Båda oljorna finns med i Young Livings premium startkit💫

Vill man ha andra dofter väljer man naturligtvis det!

Tänk så enkelt man kan göra egen deo som är helt giftfri🌟


Hör gärna av er om ni har frågor om eteriska oljor eller är sugna att köpa ett start bundle (startkit)!

Vill ni se vilka olika startkit man kan köpa och vad dom kostar går ni in på länken nedan:


Lenas oljor 

 


PS! Om det är problem med länken skicka ett mail till mig så hjälper jag er🥰

 

lena.soderblom@gmail.com


Önskar Er alla en riktigt skön tisdagskväll!

💕Kram Lena💕


#diy  #deodorant  #eteriskaoljor  #oljor  #youngliving #lowtox 

  #kokosolja  #potatismjöl  # bikarbonat  #purification  #lavendel 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards