Alla inlägg under september 2020

Av Lena - 4 september 2020 05:57


Så var det fredag igen🌟


 


Idag har jag bokat tid för ännu ett blodprov på HC för att kunna veta

hur mycket cellgifter jag ska ta varje dag kommande veckor👍🏼

Hoppas på fina värden!!

 

 

Önskar Er en underbar dag 🍁🍂


Kram Lena

Av Lena - 3 september 2020 18:12


Äntligen!


För att kunna ta steget mot ett än mer giftfritt hem (lowtox) har vi beställt hem

ett start bundle (startkit) med hygien, städ- & tvättprodukter från YL🤩


 

Det innehåller bla tvål, tvättmedel, diskmedel, tandkräm & munskölj!


Flera produkter är koncentrat och spädes x 3

Vi ska inhandla glasflaskor och sprejflaska för att komma igång med städ- & tvättprodukterna🌸


Dessutom följer det med 3 st oljor:


Thieves 15 ml

Orange 5 ml

Stress away 5 ml


🙏


Är ni nyfikna på detta start bundle (startkit) så kika in här:


Young Living


Ha en fortsatt underbar kväll💕


Kram Lena🍀



Av Lena - 2 september 2020 15:53


Tacksam för att förkylningen släppte så fort som den gjorde!

Tror det beror på att jag stannade hemma i tid denna gång🙏


Så i morgon är det dags att jobba igen🌸

Känns som jag har varit hemma i evigheter (3 dagar).


Skönt att komma in i rutinerna igen.

 


Har även gjort denna roller så jag kan stötta mitt immunförsvar:

 

Önskar Er en underbar kväll!

Kram Lena💕

Av Lena - 1 september 2020 11:34


 Resultatet av mitt pyssel jag gjorde i söndags🌸

Söta diffuserhängen😍


Man droppar en droppe eterisk olja på en träkula och vips har du en alldeles egen diffuser🌟


 

Nu i september ingår bla ett diffuserhänge i mina välkomstpaket

om du väljer att köpa ett starter bundle (startkit) via mig🌸🌸


Hör av dig till mig om du vill veta mer:


lena.soderblom@gmail.com


eller gå in på denna länk och kika vilka "starter bundles" som finns:


Young Living


Ha en fantastisk dag😘


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards