Alla inlägg under juli 2009

Av Lena - 18 juli 2009 13:28


Här ser ni våra 32 tjejer och 7 ledare när dom går in med en gigantisk svensk flagga inför 52 000 åskådare på Ullevi under invigningen av Gothia cup = )))))))))))))



Av Lena - 18 juli 2009 11:08


Nu är vi hemma på en snabbvisit = )


Kom hem till Årsunda ca 22.00 i går efter en vecka i Göteborg med en massa fotbolssspelande ungdomar = )


Nu går tvättmaskinen varm och det ska packas om i alla väskor för i natt drar vi ner till Arlanda för fortsatt resa mot Hurghada, Egypten = )))))


2 veckor med All inclusive = )


Ska bli så himla skönt!!!!!!!!


Kram Lena

Av Lena - 14 juli 2009 22:31


Här kommer en rapport från Göteborg!!!!!


F 14 har tyvärr förlorat sina 3 första matcher. Men, dom har varit otroligt duktiga, men inte haft turen på sin sida = (


F 19 har spelat 2 matcher och vunnit båda = )))))))

En match mot ett amerikanskt lag och en match mot BK Häcken.

Dom har spelat helt otroligt bra, jag blir tårögd när jag ser dom spela.


Vädret har i stort sett varit bra, dock regnade det i går morse  =(

Vi var på den fantastiska invigningen i går kväll där alla våra tjejer och ledare representerade Sverige på Ullevi!

FANTASTISKT!!!!!!


I morgon har båda lagen match kl.14.40 så då håller vi tummarna för att det blir 2 vinster!!!!!!!!!


Kram o go´natt!


/ Lena


Av Lena - 11 juli 2009 21:52


I morgonbitti går bussen 7.45 till Göteborg och Gothia-cup i fotboll!


Jag kommer inte att hinna med ett inlägg innan vi drar, så ni får nöja Er med detta till jag får tillgång till dator (om jag hittar någon).


Jag har visat runt mamma bland alla djur som hon ska ta hand om denna vecka och naturligtvis under våra 2 veckor i Egypten!

Men, vi hinner förhoppningsvis hem en sväng till helgen innan vi tar flyget till Afrika = )


Vi hoppas på toppenväder i Göteborg kommande vecka och att Årsundas båda flicklag (32 underbara flickor och 7 ledare samt alla familjer) får en underbar vecka på Gothia-cup = )


Puss o kram Lena



Av Lena - 11 juli 2009 08:54


Tack alla ni om kommentarerna angående tatueringen = )


Naturligtvis hade jag inte tänkt tagit med orden brev och Sverige.


Dom orden fanns med på bilden enbart för att just den bilden var ett frimärke!!


Ska fundera lite mer ang. tatueringen, det blir inte förrän till hösten det händer något i alla fall!

Vill inte tatuera mig mitt i sommaren = )


I dag är det stora tvätt och packar dagen inför vår Gothia vecka i Göteborg som startar i morgon = )

Vår familj åker buss med dom 2 Årsundalagen, vilket är perfekt!!


Vi får se hur det blir med bloggningen denna vecka, kanske blir det inlägg varje dag som vanligt eller inget allls!


Hade hoppats på att kunna hänga ut lite tvätt på torkvindan  i dag, men jag vet inte om jag törs! Rätt vad det är börjar ju det att regna = ))))


Nu är det dags att lägga tvätt i maskinen!


Ha det bra i dag = )


Kram Lena


Av Lena - 10 juli 2009 09:08


Detta hjärta som blev årets frimärke -06 (tror jag), skulle jag vilja ha som tatuering!

Kanske på ena skuldran = )


Vad tycker ni!?


Av Lena - 9 juli 2009 17:34


Vi har nu 4 kaniner till salu här hemma på Nygård´s.


Lejonhuvadhona född 090509, 200 kr.


Gotlandskaninkille född 090509, 200 kr!


Lejonhuvadhona född -04, stambokförd, 250 kr!


Gotlandskille född -08, 250kr!

Av Lena - 9 juli 2009 10:19


Tänk att dom hade helt rätt om dagens väder = )


Tokblåst och en massa regn, kunde det bli mer rätt!


Hästarna står inne i stallet en dag som denna!


En stor gren från vår gigantiska ask har slagit omkull grillen!

Får gå ut senare och se om den går att räddas = (


Ha en bra dag i skitvädret!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards