Alla inlägg under oktober 2008

Av Lena - 31 oktober 2008 22:17


Så är denna dag till ända!


Först jobb, sedan dags för Hannah att sälja bröd på ICA med två lagkompisar!

Dom sålde slut på allt bröd på en timme och tjänade 970 kr denna gång ; )))

Fina pengar!


Så till sist har Clara haft Halloweenfest!


Tänk er 14 st tolvåringar i sina bästa dagar ; )))

Helt underbart, men nu är jag helt slut!


Dags för mig att mumsa i mig lite choklad!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena




Av Lena - 31 oktober 2008 07:17


Har varit på jobbet sedan länge vilket innebär att jag slutar tidigt i dag ; )))


Hoppas ni alla tar det försiktigt i halkan i dag !!!!!


Ha en bra dag!


Kram Lena



Av Lena - 30 oktober 2008 20:23


Hm, funderar på att önska mig en bakmaskin i julklapp!

Någon som har en hemma ???

Tips och ideér om bakmaskiner mottages ; )))


Kram Lena


Av Lena - 30 oktober 2008 19:36


För det första gott folk: det snöar ; )


I och för sig är det en halv plusgrad så det ligger inte kvar just nu!


Nu har har här bakats!

Bullar i mängder samt en långpanna med moccarutor!


Bullarna och rutorna ska säljas i morgon på ICA av Hannahs fotbollslag!

Hoppas dom får allt sålt ; )))



Vi har även börjat förbereda Halloweenfesten som går av stapeln i morgonkväll!


Isbitar med spindlar i, vad sägs om det!!

Jag har även gröpt ur en stor pumpa som vi ska sätta ute i morgon med lite värmeljus i!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena


Av Lena - 30 oktober 2008 06:42


God morgon är du riktigt vaken än!?


Av Lena - 29 oktober 2008 20:22


Dags att säga god natt!


Av Lena - 29 oktober 2008 17:27


Japp, då har barnen bestämt kvällsmat!


Det blir taco´s, fast det inte är fredag!

Men, på fredag är det ju Halloween fest i Söderblom´s huset så då blir det inge taco´s!!


Vad ska ni andra mumsa i er i kväll?


Kram på Er!


/Lena


Av Lena - 29 oktober 2008 12:23


NEJ, jag läser precis på expressens nätupplaga att det ska bli kallt till helgen med snö och halka!!!!!

Jag säger bara NEJ!


Jag vill inte ha det redan!

Har fortfarande sommardäck på bilarna!!!


Dessutom ska Clara ha Halloween fest på fredag kväll och då hade vi tänkt vara ute en hel del!!

Hur ska det gå!!?

Barnen kommer väl att bli stelfrusna efter att ha gått spökrundan ute i mörkret ; ))))


Usch för kallt väder!!!


I morgon ska jag ta på mig dunjackan när jag åker till jobbet, det är ett som är säkert!!!!


Ha en fortsatt bra dag!


Kram Lena


Bild från förra vintern ; )))



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards