Alla inlägg under maj 2020

Av Lena - 31 maj 2020 20:10


Vilket härligt väder vi haft i helgen🌟🌸


Så underbart att få njuta av sol, värme samt familj❤️


Enligt väderprognosen kommer måndag och tisdag bjuda på ännu varmare väder🌞

Det gillar jag!


 Avslutade denna underbara helg med ett härligt yinyogapass med mina fina yogisar🌷🥰


Ha en skön söndagskväll & stort grattis till alla mammor🥰💐


Kram Lena

 

Av Lena - 30 maj 2020 06:54

   
Vilken mysig workshop jag var med på i går kväll via zoom på Ipaden🌟🌸


Vi gjorde tre olika rollers med eteriska oljor!
Alla tre luktar helt magiskt🥰


Så spännande med eteriska oljor har jag upptäckt igen!

För många år sedan var jag oxå inne på eteriska oljor och fick en bok av mina dåvarande kollegor i födelsedagspresent🙌🏻

Den boken är nu framtagen igen och ska lusläsas📚

   

Hör gärna av er med tips och råd angående eteriska oljor🌸🌷


Önskar Er alla en underbar lördag!

Kram Lena


#youngliving  #eteriskaoljor  #yoga  #yinyoga  #måbra  #oljor  




Av Lena - 28 maj 2020 17:40

 
Så spännande!!
Idag kom det ett paket med posten🙏

Har väntat hela veckan på detta lilla paket!


I morgonkväll ska jag nämligen vara med på en workshop via länk👏🏻

Jag ska för första gången göra rollers med eteriska oljor!!

Ska bli så himla roligt🌟


Fick alltså hem alla ingredienser via posten och i morgon är det workshop!

Min tanke är att jag framöver kommer att använda eteriska oljor hemma och i yogaklasserna!
Kommer att bli hur bra som helst tror jag🌷


Nån av Er som har erfarenhet av eteriska oljor??
Hör gärna av er med tips och råd😍


Kram Lena


#eteriskaoljor  #youngliving  #yoga  #måbra  #olja  #aromaterapi     


Av Lena - 26 maj 2020 16:28

 
Idag kom detta fina diplom🙏

Så glad och tacksam att jag kunnat få ta del av ännu en yogautbildning med allt vad det innebär🌸☘️


Ännu mer kunskaper om yogans värld!
Vuxit både som instruktör & människa🌟


Nu ska det köpas tavelramar så att mina fina diplom kan hängas upp på en bra plats här hemma!

Namaste🙏


 //Lena🌸🌸

Av Lena - 25 maj 2020 19:04

 
Förra veckans blodprov visade höjda värden på trombocyterna (över normala) igen, vilket inte är bra!


Det positiva var att dom vita blodkropparna hade kommit upp i normalvärde👍

Pga av detta höjdes dosen cellgifter igen och nu äter jag 3 kapslar/dag🌸

Hoppas verkligen att värdena ska stabiliseras nån gång!


Blodprov igen nästa vecka🌟


Kram Lena 


Av Lena - 24 maj 2020 19:29

 
Vilken härlig yogahelg jag har haft🌟🌟

Precis kommit hem efter ett underbart yinyogapass med mina härliga yogisar🙏

Lördag och söndag har jag annars spenderat i Falun på yogautbildning.

Vi hade sista helgen på vår instruktörsutbildning!

Så nu är jag inte bara yinyogainstruktör utan även

instruktör i klassisk kundaliniyoga och medicinskyoga🙌🏻👏🏻

Grattisfika från vår yogalärare Rasmus😍

 


Tacksam för denna härliga utbildning, med en underbar lärare och fantastiska deltagare🥰


🙏🙏🙏🙏🙏


Önskar Er alla en fortsatt skön söndagskväll😘


Kram Lena

Av Lena - 22 maj 2020 15:53

  


I dag blev det en 3 timmars promenad i vackra Högbo🌿🍀🌸

Letade "hitta ut" pinnar samt avnjöt medtagen matsäck!

Så mysigt!


Otroligt många hade kommit på samma idé som oss, så det var många människor i Högbo!


 
 
       


Nu fortsätter jag njuta av denna vackra fredag på hemmaplan🥰


Kram Lena


Av Lena - 21 maj 2020 19:29





       

I dag har vi varit på skogsäventyr🍀

Orientering stod på dagens schema!

Så härligt att få vara i den vackra naturen🌸

Denna gång hade vi gångavstånd till starten👍

Theo tyckte det var superkul, men efter 1 timme i skogen ville han på hem igen🥰


Ha en fortsatt underbar kväll!

Kram Lena

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards