Alla inlägg under september 2010

Av Lena - 30 september 2010 18:34


Go´kväll i stugorna = )


Sitter just nu och pustar ut efter ett pass med pyssel = )

Denna gång höll jag till utomhus = )))

Spännande att se resultat om några dagar!


Stefan är i Gävle och kör stand-up med bla Magnus Betnér på ett fullsatt Spegeln = )

Naturligtvis är det herr Betnér som är det stora namnet i kväll, men roligt att Stefan får vara med på ett hörn = )


  


På lördag ska vi till Gävle och lyssna på Babben, även det på Spegeln = )

Hon uppträder där både fredag och lördag och det finns fortfarande biljetter kvar för er som vill gå = )))


I kväll blir det sängdags tidigt!

Redan nu känner jag mig supertrött, men först måste vi få i oss lite mat = )


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 30 september 2010 06:37


Så var det torsdag och snart fredag = )


Men, först avverkar vi denna dag!

Föreläsning stundar nu på förmiddagen.

Den är på Högskolan i Gävle och det handlar om Barn och Natur!

Hoppas verkligen det blir givande!


  


Vaknade med huvudvärk i morse, kändes som en "sova för länge" värk!

2 ipren och kaffe, sen hoppas jag den försvinner = )


  


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 29 september 2010 19:18

Kom ihåg kära vänner, att i morgon är det sista dagen ni kan använda våra kära 50-öringar när ni handlar = /


  

Sedan är dom värdelösa!

Så handla lite mums i morgon för dina småslantar!

På fredag är dom väck!


Kram Lena

Av Lena - 29 september 2010 16:51

Oj,oj!


Jag är hälsoinspiratör på mitt jobb och på eftermiddagen i dag fick vi hälsoinspiratörer från olka kommunala arbetsplatser träffas för en liten föreläsning och prova-på aktiviteter!!


Vi körde latinzumba i 30 minuter!

Jösses, säger jag bara!

Som han körde = )


Sedan en otroligt rask promenad (20 min) med styrka efter vägen i Stadsparken.


Avslutade med pilatesboll i 30 minuter!


Pust!


Undrar hur jag ska känna i morgon när jag redan har ont i armarna så att jag inte kan sträcka dom uppåt!!


  


Helt slut!


Nu är det dags för dusch och sedan middag!

I kväll bjuds det på spagetti och köttfärssås = )


Kram Lena

Av Lena - 28 september 2010 20:23


Oj, vad det pysslas och grejas på Nygårds = )

Inser nu när beställningar rasar in att en egen verkstad skulle behövas = )


  


Flera paket ligger på köksbordet som ska postas i morgon!

Innehåll: Ljusstakar

Dessa stakar ska till södra delen av landet = )


  


Ljusstakarna är otroligt populära = )


  


I morgon ska jag ta med mig bivaxljus till jobbet som är beställda!

Har fler om någon är intresserad!


  


Nu är det dags att röja pysslet från köket = ))))


Kram Lena

Av Lena - 28 september 2010 06:06


Brrr, nu börjar kylan krypa in på bara skinnet = /

I morse letade jag fram mina överdragsbyxor som jag brukar använda på jobbet under hösten!

Tur att jag hittade dom = )

Det blir kallt när man är ute i stort sett hela dagarna!

Handskarna är med varje dag, däremot har jag inte tagit fram någon mössa, men det dröjer nog inte många dagar förrän jag letar fram en sådan också = )))


I dag slutar jag tidigt och då ska jag hem och gjuta fler ljusstakar i betong = )


Ha en skön dag och hoppas solen gör oss sällskap!


Kram Lena

  

Av Lena - 27 september 2010 08:20


God morgon!


Sovmorgon i dag!

Stänger på jobbet, sedan har vi möte, så denna måndag känns lång.


I dag åker Hannah hem till Sundsvall. Det är 2 dagar tidigare än vad som var bestämt = (

Det tyder på att hon trivs himla bra uppe i västernorrland = )))


Ljusstakarna som jag la ut till försäljning på min hemsida i går blev en succé = )

Beställningarna har rullat in och i veckan ska det gjutas ännu fler = )

Roligt!

Naturligtvis kan man fortfarande köpa dessa!

60 kr/st + frakt, dom kan naturligtvis avhämtas här hemma också!


  


Ha en bra början på denna nya vecka!


Kram Lena

Av Lena - 26 september 2010 14:02


Ljusstake för värmeljus med en liten skyddsängel!


  


Gjorda i betong ca 9 cm höga, kostar 60 kr/st!

Skyddsänglarna finns i olika färger!



Mys i höstmörkret!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards