Alla inlägg under juni 2009

Av Lena - 30 juni 2009 06:11


Härlig dag igen = )


Morgonen började inte så bra, eftersom jag inte hittade mitt larmkort till jobbet som man måste ha när man öppnar!!

Letade en halvtimme hemma, men kortet var som uppslukat!

Gick till slut ut i bilen med min väska och där ligger en fleecetröja i baksätet och i fickan på jackan ligger kortet!!!!!!!


Nu är jag på plats och nu vankas kaffe = )


Ha en underbar dag i solen = )


Kram Lena


Av Lena - 29 juni 2009 07:05


Härligt ny vecka, detta innebär att det är min sista jobbarvecka innan jag går på semester = ))))


Underbart!


Underbart är även vädret denna morgon, varmt o skönt  = ))))))


Nu är det dags att ta den lilla blå till Årsunda och arbeta lite!


Ha en underbar dag!!!


Kramisar Lena

Av Lena - 28 juni 2009 17:20


Jösses så kul det kommer att bli här hemma om en stund!!!

8 st stå-uppare på en och samma altan = )


Hur ska denna kväll sluta = ))))))))))


Vi får den äran att mumsa lite grillat med dom = )


Förmodligen blir det en del skratt = ))))))))


Nu är det dags för dusch!


Ha en fortsatt underbar kväll = )


Kram Lena


Änglaörhängen med öronkrokar av sterling silver 100kr/par



Av Lena - 28 juni 2009 09:44


Håller med Sinna från förra inlägget = )

Man kan säga att vi är på träningsläger just nu när det gäller sol och värme = )


Denna söndag ser ut att bli minst lika varm som gårdagen, dock blåser det lite !

Vi får se vad denna dag för med sig!

Har funderingar på att åka till stranden med Clara, men hon sover forfarande = )

Stefan ska i alla fall vara hemma och städa, han har bjudit hit styrelsen för Gasta. Dom kommer hit och ska grilla och ha möte i kväll!


Ha en underbar dag!


Kram Lena


Örhängen med öronkrokar av sterling silver 100kr/par.



Av Lena - 27 juni 2009 20:35


Varmt och skönt är det just nu!!!


Vilken dag!!!!


Sol, sol och åter sol = ) ))))


I dag har vi varit på fotbollsmatch, sedan har Stefan och jag varit en sväng på Ockelbo marknad!

Ganska varmt kan man säga = )


Vågar dock inte klaga eftersom vi ska spendera 2 veckor i Egypten om några veckor och där kommer det förmodligen vara ännu varmare = )


Nu i kväll hade jag tänkt fota lite nya smycken, men naturligtvis var batteriet slut i kameran, så jag återkommer med bilder så snart jag kan = )


Ha en fortsatt underbar kväll= )


Kramisar Lena


Av Lena - 26 juni 2009 20:14


Nu pärlas det i köket!


Just nu produceras fot(vrist)länkar i alla underbara sommarfärger = )


Bilder kommer senare!


Ha en underbar kväll!


Kram Lena


Bild på armband som jag gjort och har till salu 150 kr/st!

Sörvattenpärlor= )



Av Lena - 26 juni 2009 07:42

En av världens största popstjärnor, Michael Jackson, har avlidit efter en hjärtattack.

Han blev 50 år gammal.

Tragiskt att gå bort i så ung ålder!




Av Lena - 25 juni 2009 08:01


Snart är det helg igen, men först torsdag = )


Finfint väder i dag, det kan behövas till min trötta kropp!

Sovit dåligt i natt pga flera orsaker!

Vi har skickat Gustaf till Frankrike, det var otroligt varmt i vårat sovrum hela natten och sedan huvudvärk = )


Hoppas ni alla får en underbar  dag i solen =)))


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards