Alla inlägg under januari 2009

Av Lena - 31 januari 2009 23:14


Jag har fått en fin utmärkelse av Lena!!!

Tusen tack !!!





Man ska nämna 5 saker man inte kan vara utan i mitt liv!


1. Stefan

2. Mina barn

3. Djuren

4. Datorn

5. Hela min stora familj


Egentligen ska man ge utmärkelsen vidare tilll 5 personer, men jag delar med mig av den till alla som finns i min länklista och vars bloggar jag läser varje dag samt kommenterar!


Den är ni värda!!!


Sov gott!!!


Kramisar Lena



Av Lena - 31 januari 2009 19:56


Till middag har vi ätit fläskfilé och potatisgratäng, mums ; )))

Så gott, så gott!


Tack alla ni som kom med matförslag!


Innan maten hann jag med dagens motion:


20 km cykling


30 situps


10 armhävningar



Nu är det dags för körslaget där jag hejar på ERIK ; ))))



Kram Lena

Av Lena - 31 januari 2009 15:50


I dag har jag fått en ny vigsel/förlovningsring av min underbara man!



Dom ursprungliga ringarna ansåg Stefan var för tunna (hans har gått rakt av)!

Så nu hade han köpt nya guldringar till oss båda!

Jag fick nu en kombinerad vigsel/förlovningsring istället för två separata, graverad och fin!


Vi förlovade oss -90 och gifte oss -92!! Vi träffades -89 ; )))))

Så i år har vi faktiskt 20 års jubileum ;  )


Puss på dig Stefan!!!!



Ha en fortsatt skön lördag!!!


Kram Lena


Av Lena - 31 januari 2009 12:26


Nu sitter jag här och har problem!!!

Som vanligt är det matproblem ; )


Vad ska vi äta till middag denna sköna lördag!??

Taco´s blir det ej, det åt vi i går!


Jag tar tacksamt emot förslag och recept på trevliga maträtter!!!

Så bomba mig med era mumsiga maträtter ; )))))))))


Sockersuget börjar göra sig hörd dessutom, men jag ska stå emot!!!!!!


Kram Lena



Av Lena - 31 januari 2009 09:02


Så skönt med lördag tycker jag!

Jag har inget speciellt inbokat i dag, bara ta det lugnt ; )


Stefan är på kurs (stand up com.)!

Så jag kan ta det alldeles lugnt för mig själv ända till kl.14.00 då han kommer hem!

Ska hjälpa Clara städa sitt rum i dag tänkte jag!


Vädret är grått i dag inte alls, inte alls inbjudande!!


Nu är det dags för frukost för min del!


Ha en skön lördag!


Kramisar Lena


PS: Molle om du läser detta:Mina kommentarer tas inte emot på din blogg ;((((



Av Lena - 30 januari 2009 22:21


Sov gott alla vänner ; )

Syns och hörs i morgon ; )


Kramisar Lena



Av Lena - 30 januari 2009 21:30


Jag säger bara Morgan Alling!!!!!!!

Vilken kille ; ))))



Av Lena - 30 januari 2009 19:39


Nu har vi ätit god taco´s!

En speciell gäst var inbjuden, nämligen denna tjej ; )))

Katitzi!?




Nu inväntar vi Let´s dance!

Ungdomarna spelar Buzz och jag sitter här en liten stund!


Stefan är ju som jag skrev i går på Å-krogen i Gävle och uppträder (stand up comedy)!!!

Han kommer hem sent i kväll!


Nu i kväll har jag lyckats fånga yrhättan Märta på några kort ; )

Håll tillgodo ; ))))


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards