Alla inlägg under november 2020

Av Lena - 30 november 2020 06:08


Svårt att sova när man har ryggskott😴


Den här helgen blev inte som jag tänkt!

Fick ryggskott i lördags & det sitter i fortfarande🌸

 
Kan knappt gå & sitta.

Jag kan ligga ner i vissa positioner, men sen är det svårt att komma upp igen!


Känns ändå som att det är på väg åt rätt håll🙏
Den värsta smärtan var i går förmiddag🤭


Nu är det rörelse & försiktighet som gäller!

Voltaren är min bästis nu✨


Ha en fin start på denna vecka!


Kram Lena💕

Av Lena - 29 november 2020 07:37


 


Önskar Er alla en underbar 1:a advent🕯


Kram Lena💕

Av Lena - 28 november 2020 09:41

 

Viktigt att ta hand om dig själv🌸


Stanna upp i livet, andas & bara vara!


Ge dig själv en stund och bara njut✨

🙏🧘🏻‍♀️🛁


Önskar Er en underbar lördag!


Kram Lena💕


#kroppochsjäl #njuteravlivet #njuta #välmående #meditation #yoga

#bubbelbad #massage #kopplaav #livet #diffuser #oljor #oils

Av Lena - 26 november 2020 13:41

 

Här kommer ett julklappstips från mig till alla Er som ska köpa julklapp till ett barn denna jul💕


På bilden ser ni dom två olika Ugglediffusers som finns att köpa hos Young Living🦉

Dessa fungerar precis som dom andra diffuserna men
är anpassade till barn✨


Mitt barnbarn Theo har en ugglediffuser på sitt rum!
Theo verkligen älskar sin Uggla🥰
Han sätter på den själv varje kväll och diffusar lavendel i den när han ska sova!
Varje morgon bär han med sig ugglan ner till köket och sen får

den vackert vänta på köksön hela dagen till kvällen kommer

och Theo bär med sig den upp igen när det åter är dags att sova😴


Köper du en ugglediffuser medföljer 5 ml lavendel, perfekt julklapp till alla barn🎁


Här kommer tips på 1 rollerblandning & 2 diffuserblandningar:


SÖMNROLLER oljor från startkitet:


Lavender
Copaiba
Frankincense


I DIFFUSERN:


Snuggle:


2 droppar lavendel
3 droppar copaiba
3 droppar frankincense


Sweet dreams:


3 droppar Lavendel
2 droppar Cedarwood


Vill du läsa mer om dessa ugglor klickar du på denna länk:

linktr.ee/lenasoderblom 


Hör av dig om du har frågor/funderingar🌸


Beställ senast 10/12 för att hinna få beställningen före jul🎄


Kram Lena💕


Av Lena - 21 november 2020 09:42



 

DIY🕊


I går gjorde jag bad- & fotsalt som jag gav bort som presenter💕


Så himla roligt att pyssla ihop små gåvor att ge bort!
Det doftade magiskt kan jag säga🌸


Recept:


2 dl epsomsalt

2 dl bikarbonat

ca 20 droppar eterisk olja (jag tog lavendel & lemon)

2 matskedar torkade lavendelblommor & rosenblad


NJUT💕


 


Ha en skön lördag!


Kram Lena💕



#badsalt  #fotsalt  #eteriskaoljor  #bikarbonat  #epsomsalt  #diy  #lavendel  #lemon 
#lavendelblommor  #rosenblad  

Av Lena - 18 november 2020 12:24




 

Meditation🙏

Helt magiskt!


Dag 18/100 med meditation🌸💕


Vilken härlig utmaning🥰
100 dagar av stillhet!


Önskar Er alla en underbar onsdag!


Kram Lena💕


#100dagaravstillhet #meditation #utmaning #magiskt #härligt

#stillhet #vila #kroppochsjäl

Av Lena - 17 november 2020 14:12


I dag känns det riktigt bra i kroppen om man jämför med hur jag mådde i helgen🥰

Blir hemma från jobbet även i morgon för att vara på den säkra sidan🌟


Ska bli skönt att få jobba torsdag & fredag🙌🏼
Lite tråkigt att vara ensam om dagarna🤣


Det blir mycket "knyta malas" när jag är sjuk!

Här kommer några bilder på färdiga malas som jag knutit🌸

Mer info om dessa hittar ni här:


www.malaforyou.se




     

Dessa kostar 350 kr/st + 25 kr i porto


Ha en underbar dag!


Kram Lena💕




Av Lena - 16 november 2020 09:59

 

🌸Uppiggande LEMON🌸


Vilar från jobbet idag pga sjukdom😔


Då passar jag på att ta en droppe Lemon 🍋på mitt månhalsband med lavapärla🌙


Lemon har bla dessa egenskaper:


🍋Ha Lemon nära till hands för den rena, energigivande och uppiggande doften.


🍋Sprid doften för att skapa en mer fokuserad miljö.


🍋Använd doften när du vill skapa en upplyftande atmosfär.


🍋Tillsätt Lemon i hudvårdsprodukter för att minska ålderstecken.


🍋Ta hjälp av oljan när du ska ta bort lim.


Lemon finns med i startkitet & är som sagt en mångsidig eterisk olja!
Perfekt att ha hemma!!


Nu ska jag tända en brasa i kakelugnen & te en kopp te🌸


Ha en underbar måndag!


Kram Lena💕


#eteriskaoljor #essentialoils #lemon #oils #younglivingessentialoils

#youngliving #måbra #kroppochsjäl #boosta #kurera


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards